Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #1 Skrevet 19. april 2018 Jeg gikk ned 7 kg fra januar og til jeg satte inn spiral for ca 1,5 mnd siden. Jeg følger en matplan, men likevel har jeg nå gått opp 6kg etter jeg satte inn spiralen! Jeg spiser sunt og trener styrke/cardio 2-3 ganger per uke. Føler meg skikkelig dritt, fått uren hud og føler kroppen er full av vann. Magen står rett ut! Igår tok jeg til tårene, jeg har gått ned i vekt for å få dekke brystreduksjon som virkelig hemmer meg i hverdagen både fysisk og psykisk. Mye smerter i nakke og sopp/utslett under brystene. Skal til legen neste uke for sjekk av spiral, bør jeg ta den ut? Vil jeg fortsette å gå opp i vekt av den til tross for at jeg følger en diett? Anonymkode: 2e1e8...82d
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #2 Skrevet 19. april 2018 Vi reagerer alle ulikt på sånne kunstige hormoner. Etter at jeg begynte å lese meg opp på nett, 18 mnd etter jeg hadde satt inn hormonspiralen, skjønte jeg at noen av problemene mine sikkert kom av den. Det finnes mange utenlandske nettsider/blogger som forklarer hva disse hormonene gjør med oss. For meg førte spiralen til mye vann i kroppen og depresjon. Det er 4 mnd siden jeg tok den ut nå, og jeg tror kroppen er på bedringens vei. Det tar ofte et halvt år å komme tilbake til det normale. Men som sagt, vi er alle forskjellige. Det er kun du som vet hva du bør gjøre for å stabilisere kroppen. Anonymkode: 45db5...638
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #3 Skrevet 19. april 2018 Jeg merker ingenting til min hormonspiral. Anonymkode: 5a0d1...143
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå