Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #1 Skrevet 19. april 2018 Jeg spiser daglig tomat, agurk, paprika, gulrot og eple eller pære. Spiser mye mer men det varierer med hva jeg har til middag og hva som er på tilbud. Anonymkode: 929ab...6d9
sug lut Skrevet 19. april 2018 #2 Skrevet 19. april 2018 Løk, ruccolasalat, tomat, agurk, hvitløk, oliven. Og alltid mer også, men det varierer.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #3 Skrevet 19. april 2018 Løk, agurk, søtpaprika og squash spiser jeg hver dag. I tillegg spiser jeg i det minste, enten salat eller blomkål og brokkoli Anonymkode: 9bfa6...c8b
Optatium Skrevet 19. april 2018 #4 Skrevet 19. april 2018 Eple og gulrot er bankers. Utover det er det sesongbasert. Dilla på appelsiner når de er gode, sharonfrukt før jul osv.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #5 Skrevet 19. april 2018 Ingenting. Varierer fra dag til dag. Mye apelsiner, tomater om sommeren, masse jordbær i norsk sesong osv, men ingenting jeg spiser hver eneste dag. Anonymkode: d7eae...b6a
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #6 Skrevet 19. april 2018 Det varier veldig, men det som alltid finnes i kjøleskapet her er: agurk, paprika, salat, gulrøtter, blomkål, brokkoli, sukkererter, epler og pærer. Så flere av disse spiser jeg hver dag. Bær, meloner kjøpes flere ganger i uka, men om jeg rekker å spise det før det er tomt er en annen sak. Mango hamstrer jeg når det er billig, for ungene spiser så det tyter ut av øra når vi har det. Har unger som er litt for glad i frukt og grønt, jeg spiser som oftes mens jeg kutter opp morgen og utpå dagen, men sjeldent når det er kuttet opp. Til middag spiser jeg veldig mye grønnsaker, jeg har gått lei av potet, pasta og ris så spiser heller mengder med grønnsaker mens jeg lager middag og til middag. Hvor mye jeg spiser på en dag aner jeg ikke og bryr meg igrunn ikke heller. Noen dage spiser jrg masse, mens andre dager spise jeg ikke mye. Anonymkode: f7769...f29
Anonym bruker Skrevet 21. april 2018 #7 Skrevet 21. april 2018 tomat, arkurk, paprika, eple og banan, og jeg varier selvsagt på frukten, Anonymkode: e1388...a45
Anonym bruker Skrevet 21. april 2018 #8 Skrevet 21. april 2018 Løk, salat, paprika, sukkererter, mango, ananas, plommer og bringebær går det mest i her. Anonymkode: f7f27...6af
Anonym bruker Skrevet 21. april 2018 #9 Skrevet 21. april 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Løk, salat, paprika, sukkererter, mango, ananas, plommer og bringebær går det mest i her. Anonymkode: f7f27...6af Og avokado, masse avokado! Anonymkode: f7f27...6af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå