Gå til innhold

Hvor høy bmi har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det ikke skal følges slavisk, men får en pekepinn. 

Jeg er 157 og 58 kg og bmi på 23.5. Jeg er normalvektig, men synes allikevel høy og ser jo at jeg har noen kg for mye. Hva med 52 kg kanskje? Bmi på 21. Hadde vært bedre det. Hva tenker dere? 

Takk for tips. 

 

Anonymkode: 2ec41...bf0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 180, 65 kg = bmi på 20. Syns det er ganske ok. Jeg vil være strammere i kroppen starter jeg med kroppsbygging igjen så vil uansett bmi gå opp.

Samboer fikk ikke snorkeoperasjon fordi han hadde for høy bmi. Han var ekstremt veltrent. Så han måtte gå ned på muskelmasse for å få operert. 

Bmi er tull.

Anonymkode: ab63b...9b0

Skrevet

39,5. Hvis du sier at du har noen kilo å slanke deg så må jeg bare le 😂

Anonymkode: b7617...0c4

Skrevet

Du kan ikke være så usikker og så uansvarlig at du lar fremmede på et anonymt nettforum skal si hva du veier???

Så lenge du holder deg innom normalvekt så er det din egen trivsel og helse som avgjør hva du vil veie.

Anonymkode: 0fb62...56c

Skrevet

24, så helt i øvre skikt av «normalvekt», men jeg opplever selv å være overvektig. Jeg trives best 6-7 kg under det jeg veier nå, rundt 65-66 kg er min idealvekt, jeg er 170 høy. 

Anonymkode: aae05...cbd

Skrevet

20,7. 157 cm og 51 kg. 

Anonymkode: 93e65...b08

Skrevet

28,7.... er 167cm og veier 80kg. Bruker str 42 og er mildt sagt misfornøyd. Men så er selkontrollen på bunn, så da blir det som det er... står det godis eller annet usunt framme, klarer jeg ikke motstå fristelsen, og spiser mer enn jeg burde...

Anonymkode: 11909...585

Skrevet

Bmi er bullshit ! Mannen min er overvektig i følge den. Men i real life går han faktisk på pulver der han må legge på seg.. 

Anonymkode: 3bda4...25c

Skrevet

Litt over 30. Jobber nå iherdig med å komme ut av "fedme"-kategorien og ned til "overvektig". 1 kg til så er jeg der.

Anonymkode: 74b2c...d11

Skrevet

19,1. Innenfor normalvekt. Er veldig utrent og skal trene en del fremover så håper på strammere kropp. Vekta bryr jeg meg ikke så mye om.

Anonymkode: 6af5d...3c2

Skrevet

19,9. Syyykt dvask, og er ganske sikker på at fettprosenten min er høyere enn normalen likevel 🙊 Må spise mer mat enn det andre må for å holde vekta over undervektig, orker ikke trene hardt i tilleg :P 

Anonymkode: d27aa...ec3

Skrevet

Hadde på det meste en bmi på 47 :-(

Men; er nå på 37,5, og sakte men sikkert går den nedover :-) 

Anonymkode: 1ddc0...52c

Skrevet

24. Jeg må litt ned i vekt selv om det er innenfor «normal». Lå på 20 og 21 frem til barn nr 3

Anonymkode: 0b22c...6bd

Skrevet

18,9

Anonymkode: 4a26f...cbf

Skrevet

26. Er på vei ned etter siste fødsel. Jeg har veldig kvinnelig kropp med pupper, hofter og lår, og kommer aldri til å bli spinkel og petit, men ligger vanligvis på 21-22 og trives der :) 

Anonymkode: a84e9...b49

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde på det meste en bmi på 47 :-(

Men; er nå på 37,5, og sakte men sikkert går den nedover :-) 

Anonymkode: 1ddc0...52c

Bra jobbet 💪🏻💪🏻💪🏻 Fortsett sånn!

Jeg hadde en bmi på 34, men er nå på 28. Så jeg er endelig "bare" overvektig 😉

Anonymkode: fd940...86f

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bra jobbet 💪🏻💪🏻💪🏻 Fortsett sånn!

Jeg hadde en bmi på 34, men er nå på 28. Så jeg er endelig "bare" overvektig 😉

Anonymkode: fd940...86f

Tusen takk! Skal klare det nå, og holde meg der (det er det vanskeligste).

Bra jobbet av deg også! :-)

Anonymkode: 1ddc0...52c

Skrevet

27.4, men har normal fett prosent.

🤷‍♀️

Anonymkode: 2b603...c30

Skrevet

22, men jeg ser mye mer overvektig enn en annen som kanskje har bmi på 22. Fordi jeg har tynn benbygning og ingen muskler, så mye fett. Fettprosent på 36!

Anonymkode: 07c11...f4a

Skrevet

24,5, men føler meg tjukk. Jeg har aldri veid så mye som jeg gjør nå, bortsett fra da jeg var gravid og rett etter fødslene.

Jeg skal ned minst 6 kilo, helst 9.

Jeg kjenner meg liksom polstret. Jge liker ikke at jeg merker mageflesket når jeg skal bøye meg ned og for eksemppel knytte sko osv. Klærne strammer, jeg er ikke fin i noenting lenger,

Anonymkode: 35d54...4b8

Skrevet

Min er 19. Ganske dvaskete nå, etter noen måneder med lite trening..

Anonymkode: 8d638...dba

Skrevet

Min er 21 og jeg er helt normalvektig 161/55. Har født fire barn og trener ikke, så bærer jo preg av det. Jeg er ikke så stram over lår og mage som jeg kunne vært ;) Frem til for 2 år siden veide jeg 50 kg. Jeg ser egentlig slankere ut nå enn da. Mye flottere figur med de "ekstra" kiloene. Ansiktet er også penere.

En periode etter fødsel hadde jeg bmi på 24. Da følte jeg meg feit selv om jeg egentlig ikke var det. Det har nok noe med hva man er vant til og hvor kiloene legger seg. For en som store deler av sitt liv er vant til å bære en BMI på 30, så er jo en BMI på 24 fantastisk å bære. For meg som hele mitt liv har hatt bmi mellom 18 - 21 var BMI på 24 tungt å bære. Fettet mitt la seg mest på magen. Det var tungt å bøye seg, ja bare det å sitte var "vondt". Dessuten passet liksom ingen av klærne. For at klærne skulle passe over magen så ble det jo alt for stort på resten av kroppen. Måtte skifte til en klesstil jeg ikke var komfortabel med. 

Anonymkode: 4cdbb...1cb

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Min er 21 og jeg er helt normalvektig 161/55. Har født fire barn og trener ikke, så bærer jo preg av det. Jeg er ikke så stram over lår og mage som jeg kunne vært ;) Frem til for 2 år siden veide jeg 50 kg. Jeg ser egentlig slankere ut nå enn da. Mye flottere figur med de "ekstra" kiloene. Ansiktet er også penere.

En periode etter fødsel hadde jeg bmi på 24. Da følte jeg meg feit selv om jeg egentlig ikke var det. Det har nok noe med hva man er vant til og hvor kiloene legger seg. For en som store deler av sitt liv er vant til å bære en BMI på 30, så er jo en BMI på 24 fantastisk å bære. For meg som hele mitt liv har hatt bmi mellom 18 - 21 var BMI på 24 tungt å bære. Fettet mitt la seg mest på magen. Det var tungt å bøye seg, ja bare det å sitte var "vondt". Dessuten passet liksom ingen av klærne. For at klærne skulle passe over magen så ble det jo alt for stort på resten av kroppen. Måtte skifte til en klesstil jeg ikke var komfortabel med. 

Anonymkode: 4cdbb...1cb

Må legge til at jeg overhodet ikke var feit med en bmi på 24. Jeg ble fremdeles kalt slank av andre for å si det sånn :) 

Anonymkode: 4cdbb...1cb

Skrevet

Akkurat nå er den på 31 😕

Anonymkode: 1189c...4bd

Skrevet

15,5 😞

Anonymkode: a648f...05a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...