Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #1 Skrevet 18. april 2018 Min samboer har kjøpt seg en slik bukse. Jeg mente dette var bukser for eldre menn, men han sa at de i butikken hadde sagt at dette var veldig moderne nå for menn. Han er i midten av 30 årene. Jeg mistenker at disse var på supersalg, for han er så gnien 😅 noen med peiling på hva som er in til menn? Anonymkode: 0fd44...a62
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #2 Skrevet 18. april 2018 Det er gubbe-merke. Såklart vil butikkdamen selge dritten de har i butikken! Anonymkode: dbee9...88a
Chupa chups Skrevet 18. april 2018 #3 Skrevet 18. april 2018 Spørsmålet er hvordan han ser ut i den. Personlig ønsker jeg ikke at mannen min skal bruke sånne merker. Han vil ikke det selv heller. Her går det i G-star og Diesel. Og de modellene han bruker derfra sitter som et skudd. Men om Henry Choice ser knallbra ut, så må du vel la typen få viljen sin, da...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #4 Skrevet 18. april 2018 Her har dere dessverre ei som lar salg komme forran ærlighet. Anonymkode: 6c80f...337
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #5 Skrevet 18. april 2018 Han bryr seg dessverre ikke så mye om klær. Vet ikke hvordan jeg skal si det.. når han kommer med en stripete skjorte og en rutete shorts prøver jeg si at det ble litt mye. Ellers kjøper han aldri klær, bortsett fra denne buksen her. Han får av og til av meg til bursdag. Kjøper ikke sokker eller boksere heller. Men da tar jeg ikke helt feil da. Han ser jo hverken flott eller uflott ut i den egentlig.. Den har rette ben og ingen fasong.. Anonymkode: 0fd44...a62
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #6 Skrevet 18. april 2018 Min mann bryr seg heller ikke om klær, og er drithappy om han finner sin størrelse på et salgsstativ uavhengig av både hvilken butikk og hvilket merke. De få gangene han kjøper selv, da. For det meste er det moren som kjøper, og da er det jo til svigerfar hun har kjøpt. Slår han seg vrang og nekter å ta imot går det til mannen. Skulle jeg ønske han brydde seg bittelitt mer? Ja. Men blander jeg meg? Nei, det får da være grenser. Han er en voksen mann.. Anonymkode: c347e...41b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå