Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #1 Skrevet 18. april 2018 Er det noen her som har tatt øyelokkoperasjon? Eller kjenner noen som har tatt? Jeg vurderer det, og har lyst. Har vært på konsultasjon hos plastikk kirurg, og fikk forsåvidt bra inntrykk. Lei av å se så trøtt ut. Og gammel. Men, så synes jeg jo en operasjon er veldig drastisk. Og egentlig litt flaut? Og redd for å se operert ut, selv om kirurgen sa det ville se naturlig ut. Dessuten frister det jo ikke å se skambanket ut i ukesvis (?). Noen med erfaringer? Anonymkode: 7766a...067
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #2 Skrevet 18. april 2018 Bestemoren min har gjort det - fantastisk resultat, ser ikke operert ut, men ser mye yngre ut og mer våken. Jeg er sikker på at hun hadde gjort det mange tiår tidligere hvis hun hadde tørt! Anonymkode: f75f6...27d
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #3 Skrevet 18. april 2018 Jeg tok øvre øyelokk for en del år siden, ingen som kan se arr. De er helt borte nå. Var ikke så veldig blå etter operasjonen.. Anonymkode: 85954...104
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå