Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #1 Skrevet 18. april 2018 Hva mener dere spøkelser er? Tror dere på et liv etter døden? Tror dere spøkelser er farlige? Er dere kristne eller har dere en annen religion? Anonymkode: 34a4f...784
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #2 Skrevet 18. april 2018 Jeg vet ikke hva det er, men tror det er energier fra personer som har levd her tidligere. Har hatt "besøk" av bestemte personer. Jeg tror på en eksistens etter døden, men hvordan den er, det vet jeg ikke noe om. Jeg tror at det er få spøkelser som er farlige, men jeg tror det er en del som kan tappe deg enormt for energi. Men de fleste gjør ingen av delene, tror jeg. Jeg er døpt og konfirmert og tror det finnes en gud, men jeg er svært lite opptatt av hvilken "form" denne guden har. Jeg ser ingen motsetning mellom det å ev. tro på en gud og det å være mer åndelig av seg. Anonymkode: 8258a...77a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #3 Skrevet 18. april 2018 Aner ikke hva det er. Virker som gamle energier/sjeler som henger igjen eller «stikker innom» Ja, jeg tror på et liv etter døden. Tja, jeg har ikke opplevd noe jeg kan klassifisere som farlig. Men jeg vet jo ikke hva som er riktig :-) Jeg er agnostiker. Tror på noe, men vet ikke hva. Anonymkode: af31d...b20
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #4 Skrevet 18. april 2018 Tror dere det er bare mennesker som etterlater seg disse energiene og tror dere de er bevisste Anonymkode: 34a4f...784
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #5 Skrevet 18. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva mener dere spøkelser er? Tror dere på et liv etter døden? Tror dere spøkelser er farlige? Er dere kristne eller har dere en annen religion? Anonymkode: 34a4f...784 Har ikke peiling egentlig. Altså, jeg ser ikke for meg et hvitt laken som flyr rundt hvert fall. Det er IKKE en sånt spøkelse. Men nøyaktig hva det er, det klarer jeg ikke å svare på. Jeg tror det er noe ukjent som "lever" i en annen dimensjon, og ja, jeg tror at de har tilknytning til det livet vi lever, f.eks ved at det er døde mennesker som har gått over til denne andre dimensjonen. Kan ikke si hva det er for sikkert, men at det er noe, det er jeg bombesikker på og det ville jeg veddet livet mitt på. Anonymkode: 42bdb...da9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #6 Skrevet 18. april 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har ikke peiling egentlig. Altså, jeg ser ikke for meg et hvitt laken som flyr rundt hvert fall. Det er IKKE en sånt spøkelse. Men nøyaktig hva det er, det klarer jeg ikke å svare på. Jeg tror det er noe ukjent som "lever" i en annen dimensjon, og ja, jeg tror at de har tilknytning til det livet vi lever, f.eks ved at det er døde mennesker som har gått over til denne andre dimensjonen. Kan ikke si hva det er for sikkert, men at det er noe, det er jeg bombesikker på og det ville jeg veddet livet mitt på. Anonymkode: 42bdb...da9 Men hvis det hadde vært i en annen dimensjon hadde det vell ikke flyttet på ting eller laget lyd i vår dimensjon? Anonymkode: 34a4f...784
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #7 Skrevet 18. april 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Har ikke peiling egentlig. Altså, jeg ser ikke for meg et hvitt laken som flyr rundt hvert fall. Det er IKKE en sånt spøkelse. Men nøyaktig hva det er, det klarer jeg ikke å svare på. Jeg tror det er noe ukjent som "lever" i en annen dimensjon, og ja, jeg tror at de har tilknytning til det livet vi lever, f.eks ved at det er døde mennesker som har gått over til denne andre dimensjonen. Kan ikke si hva det er for sikkert, men at det er noe, det er jeg bombesikker på og det ville jeg veddet livet mitt på. Anonymkode: 42bdb...da9 Tror du at de flytter på tallerkener, krakker og søplespann, da? Anonymkode: 4d829...cf8
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #8 Skrevet 18. april 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hvis det hadde vært i en annen dimensjon hadde det vell ikke flyttet på ting eller laget lyd i vår dimensjon? Anonymkode: 34a4f...784 Samme tenker jeg. Eller sprenge lyspærer! Anonymkode: 4d829...cf8
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #9 Skrevet 19. april 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Tror du at de flytter på tallerkener, krakker og søplespann, da? Anonymkode: 4d829...cf8 Akkurat tallerkener, krakker og søplespann hsrbeigbikke opplevd, men at de flytter på objekter vet jeg så absolutt. Anonymkode: 42bdb...da9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå