Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #1 Skrevet 18. april 2018 Hva gjør dere når ett barn mobber et annet over tid? Mitt barn blir mobbet, barnehagen er på og mobbernes mor er informert. Men situasjonen bedrer seg ikke. Det er svært stygge ting om utseende etc som blir sagt av dette ene barnet til mitt barn. Mobberen har valgt ut mitt barn som offer. Mobberen begynte i barnehagen for 3 mnd siden og mitt barn holder på å visne. Hva gjør jeg? Hva er barnehagen pliktig til å gjøre? Anonymkode: 191e3...9d5
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #2 Skrevet 18. april 2018 Ta kontakt med FUB. De kan komme til barnehagen for å holde foredrag og gi råd til barnehagen. Det finnes også en barnebok som du kan lese med barnet ditt. https://www.ark.no/boker/Camilla-Otterlei-Kunsten-a-mote-en-bjorn-9788282381277?gclid=EAIaIQobChMIx_uy-4vE2gIVx7UYCh19XwUjEAAYASAAEgKj-PD_BwE Anonymkode: b0c54...570
gale damen Skrevet 19. april 2018 #3 Skrevet 19. april 2018 Du forlanger at ditt barn får gå i fred for plageånden. Du BER ikke om, du forlanger. Barnehagen SKAL ordne det, ikke noe tull og fjas om lav bemanning og ressurser.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2018 #4 Skrevet 21. april 2018 så små barn mobber ikke Anonymkode: 1a9ff...f67
Anonym bruker Skrevet 21. april 2018 #5 Skrevet 21. april 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: så små barn mobber ikke Anonymkode: 1a9ff...f67 Jo, de gjør desverre det Anonymkode: 827fc...02d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2018 #6 Skrevet 22. april 2018 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Jo, de gjør desverre det Anonymkode: 827fc...02d Nei det gjør de ikke Anonymkode: 1a9ff...f67
Anonym bruker Skrevet 22. april 2018 #7 Skrevet 22. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei det gjør de ikke Anonymkode: 1a9ff...f67 Nehei, og hvodan kan du være å skråsikker på det da? Du tar uansett feil Anonymkode: 827fc...02d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2018 #8 Skrevet 22. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei det gjør de ikke Anonymkode: 1a9ff...f67 Det er dokumentert at barn helt ned i toddler-fasen mobber. Anonymkode: 78efc...dde
Evablaum Skrevet 22. april 2018 #9 Skrevet 22. april 2018 Vært 3 mnd i bhg og likevel har makt over ditt barn som har gått der en stund? Hva gjør du for å styrke ditt barn?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2018 #10 Skrevet 22. april 2018 Du som påstår at små barn ikke mobber...... De gjør det. Jobber selv på avdeling med 1 åringer, og et par av de er ekstreme. Jeg er ferdig snakka og ikke vits å diskutere med 😎 Anonymkode: fef45...5fb
EnDansPåRoser Skrevet 22. april 2018 #11 Skrevet 22. april 2018 At barn mobber, også i barnehagen, er det ingen tvil om. I rammeplan for barnehagen står det blant annet: Livsmestring og helse Barnehagen skal ha en helsefremmende og forebyggende funksjon og bidra til å utjevne sosiale forskjeller. Barnas fysiske og psykiske helse skal fremmes i barnehagen. Barnehagen skal bidra til barnas trivsel, livsglede, mestring og følelse av egenverd og forebygge krenkelser og mobbing. Om et barn opplever krenkelser eller mobbing, må barnehagen håndtere, stoppe og følge opp dette." Hadde det ikke eksistert, hadde det ikke blitt skrevet om her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå