Gå til innhold

Er det noe du blir flau over å handle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nettopp på apoteket å kjøpte paracet som stikkpiller til voksne. Han i skranken spurte om det var stikkpiller jeg skulle ha, de hadde hatt noen tilfeller av folk som tok feil pakke. Mer skulle ikke til, før jeg kjente at jeg ble flau, og jeg fikk det travelt med å betal, og komme meg ut. Er det flere som har det slik? 

Anonymkode: f1703...c3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var ung syntes jeg alt som skulle i rumpa var flaut. Etter flere fødsel så kan jeg gjerne snakke om hemoroida mi til den ansatte på apoteket. Det er jo helt normalt. Etter svangerskap og fødsel er ingenting flaut. 

Husker jeg prumpa høyt en gang jeg satt meg på bussen som høygravid. Jeg sa bare, det var ikke meg det var ungen. Alle lo, og det verste var, jeg brydde meg ikke. 

Anonymkode: fcbc7...99f

Skrevet

Før var det bind og kondomer.

Nå er det godteri, brus og potetgull. 

Anonymkode: 755a1...31c

Skrevet

Angrepille

Anonymkode: d349e...a23

Skrevet

stikkpille til voksne,middel mot lus og mark,noe mot tarmgass,alt av sexleketøy så det bestiller jeg heller på nett. Å kondomer hadde vært flaut å kjøpe.Er 31 år så vet det er skikkelig latterlig men sånn er det bare :P

Anonymkode: d4e0e...35a

Skrevet

å angrepille selvsagt! Men det har jeg bare kjøpt en gang å aldri mer.Nå har jeg heller p stav:)

Anonymkode: d4e0e...35a

Skrevet

Nei. Nå har jeg kjøpt både sexleketøy og inkontinensbind og kan leve greit med begge deler.

Anonymkode: 90d22...13a

Skrevet

Har aldri kjøpt en pakke kondomer i hele mitt liv, så det hadde jeg synes var flaut. 

Stikkpiller, lusemiddel osv gjør meg ingenting. 

Mannen min spiser mengder med sjokolade og ber meg alltid om å kjøpe inn mye når det er sånn 4 for 100,-, men det synes jeg er knallflaut og nekter. Det hjelper ikke på at jeg er tykk mens han er skikkelig veltrent heller. 

Anonymkode: 84b3b...eaa

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Men en gang skulle jeg ha to ting på butikken. En squash og vaselin. Tenkte ikke over kombinasjonen før fyren i kassa så lurt på meg og smilte. Da ble jeg litt småflau.

Skrevet

Jeg synes det er flaut å kjøpe canesten og tilsvarende. 

Og sigg. Føler alltid de i kassen ser så bebreidende på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...