Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #1 Skrevet 18. april 2018 Har MA i uke 6, skal til sykehuset imorgen. Hvor lenge blør man i etterkant? Noen som kan dele sine erfaringer? Anonymkode: da534...28b
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #2 Skrevet 18. april 2018 Jeg blødde vel bare i 2 uker etterkant 😊 Husk å ta de smertestillende du blir tilbudt. Veldig forskjellig fysisk reaksjoner på medisinsk abort. Selv fikk jeg en av de vanligste bivirkningene av pillene og der var diaré og oppkast( ikke farlig, men greit å vite) Går bra skal du se. Anonymkode: 313bc...145
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #3 Skrevet 18. april 2018 Takk, gruer meg veldig, både for smertene og blødning. Anonymkode: da534...28b
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #4 Skrevet 18. april 2018 Huff, dette er en veldig kjip og trist situasjon å være i😔 Har har vært der selv 6 ganger dessverre. Smertene føler jeg har vært like hver gang. Jeg syndes det var smertefullt de timene det tok kroppen å støte det ut. Men så var det greit. Blødningene etterpå er jo ikke så morsomme de heller men da har jeg ikke hatt smerter. Det har variert hvor lenge jeg har blødd og hvor mye. lykke til og dette vil du klare❤️ Anonymkode: c3c04...ca7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå