Gå til innhold

Hvorfor sier han det nå😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har samboer og barn.Vært sammen i 8 år.Har aldri vært en stormende forelskelse, men jeg er glad i han.For ei uke siden fikk jeg mld fra en jeg var _litt mer enn venner_med rett før jeg og samboeren ble sammen.Vi har alltid holdt kontakt, er nesten naboer og naturlig at vi tar en prat når vi møtes.Har felles venner også.

Han innrømte at den største feilen han hadde gjort var å ikke kjempe for meg.Han angret dypt, men respekterer at jeg har samboer og barn....for det har han også.Han har lenge snakket om at det ikke går bra mellom dem..det er liksom meg han sier slike ting til.

Han har alltid vært mannen i mitt liv og jeg kjenner så på det nå at jeg nesten ble sur når han sa det!Jeg var så innmari forelska i han og så meg selv gifte meg med han.Nå tenker jeg så det knaker, men jeg føler fornuften sier"du er trygg nå, dere har barn sammen,hus,bil,båt,hytte osv....det er for mye å ødelegge pga hjertet sier noe annet".

Noen gode råd?😭

Anonymkode: 709e8...667

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er 40-års varianten av booty call.

Han kjeder seg i forholdet og tar kontakt med den ene han vet vil respondere positivt og styrke hans ego og gi spenning i hverdagen.

Hvis du har litt integritet så svarer du at dette var lenge siden og nå er dere ferdig med dette.

Ellers så kan du begi deg ut på flørting, analysering av meldinger, hemmelige telefonsamtaler og hele pakka. Bare husk at du faktisk ikke er 16 mer, og at du fint kan ødelegge for dine barn ved å gjøre det 

Anonymkode: 37175...a17

Skrevet

Tenker han er en egoistisk, selvopptatt drittsekk han «drømmemannen» din. Hvorfor si noe sånt når han vet hvordan din livssituasjon er? Som du sier har du mann, barn, hus, hytte osv... Dust altså.

Anonymkode: 28512...e1e

Skrevet

Enig med de to over.

Anonymkode: 5437c...602

Skrevet

Takk for raske svar👌🏻Dere har sikkert rett, det har alltid vært _noe_mellom oss, men så galt tidspunkt å si det på!Jeg kaster inn håndkle...selv med en liten...hva om......uff

Anonymkode: 709e8...667

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...