Gå til innhold

Jeg gir opp napping...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange år med napping av skjeggstubber på haka, blir det bare fler og fler. Nå må jeg nappe ca 20-30 mørke, stive hår hver dag. I tillegg har jeg sikkert 50-100 lyse, lange dun. Alle blodprøver er tatt, og de er normale. 

Er det bare høvel som gjenstår da? Voksing funker ikke. Da jeg var på laserklinikk ble jeg avvist pga for lyse hår, og denne nappingen hjelper i alle fall ikke. 

Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 621c3...ae0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på.. fikk en krem av legen min, og det hjalp litt.. men hårene satt da enda hardere fast og ble vanskeligere å nappe.. jeg blir gal av det!! 

Anonymkode: 1a239...0d4

Skrevet

Hva med tråd ?

Anonymkode: 89994...223

Skrevet

Hårfjerningskrem?

Anonymkode: b76fc...270

Skrevet

Hvorfor fungerer ikke voksing? Har du gått til hudpleier eller gjort det selv?

Det finnes noe som heter pcos, som kan gi uønsket hårvekst. Da vil kosthold kunne hjelpe på - lavkarbo(men ikke null karbo). Er du sjekket for det?

Anonymkode: dee9b...cf0

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvorfor fungerer ikke voksing? Har du gått til hudpleier eller gjort det selv?

Det finnes noe som heter pcos, som kan gi uønsket hårvekst. Da vil kosthold kunne hjelpe på - lavkarbo(men ikke null karbo). Er du sjekket for det?

Anonymkode: dee9b...cf0

Voksen fester seg ikke i hårstråene. Jeg har prøvd, det gikk ikke. Jeg er sjekket for pcos, det er ingenting som tyder på at jeg har det. Og jeg spiser allerede lite karbohydrater.

Men noen nevnte hårfjerningskrem. Noen som har tips til en som funker?

HI

Anonymkode: 621c3...ae0

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt! Jeg har også ca 40-50 svarte skjeggstubber under haka/på halsen som må nappes hver dag, i tillegg til lyse hår i store menger som bare får være (blir bare verre om de fjernes). Jeg får også en mørk skygge under haka pga hår som ikke har brutt igjennom huden, så må legge tykt lag med sminke der.

Jeg har prøvd voksing, men voksen setter seg ikke i de bittesmå stubbene. Opplevde også at hårfjerningskrem for ansiktet ikke virket, hårene er sikkert for tykke. Ble også veldig rød og sår i huden. Epilatoren som linkes til over her har jeg faktisk og den funker greit, men jeg sluttet å bruke den pga jeg fikk veldig mye inngrodde hår av den (så ut som store skjemmende kviser). Har også prøvd en dyr krem på resept, men denne fikk jeg kraftig diare av og kunne ikke bruke. Håpløst! Så jeg driver på med pinsetten, da. Veldig lei. Jeg har forresten pcos.

Anonymkode: 8845e...3c0

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke hi, men plages med det samme. Tar denne de små myke hårene også? Og hvor lange må hårene være før den tar de? Jeg får helt fnatt bare jeg kjenner antydning til skjeggstubber og bruker lykt for å finne dem og da er de ofte så små at det er problemer å få tak i dem med pinsett🙈

Anonymkode: 5f2a5...26d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...