Gå til innhold

Bugaboo Buffalo eller Stokke Trailz?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken ville dere valgt og hvorfor? Vi får barn midt på vinteren, bor i Oslo. Jeg er lav og mannen er høy.

Synes begge er like fine, tenker trolig å kjøpe brukt. Tips mottas med takk!

Anonymkode: 67c47...7cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i vår Trailz. Har ikke prøvd Bugaboo, så kan ikke sammenligne. En av tingene jeg liker godt med Trailz er at den er så høy. Vi bor også i Oslo, og på kalde vinterdager teller hver cm når det gjelder å løfte barnet opp fra luftforurensningen. Den har en stor og god bag, og i sportsdelen sitter barnet høyt og får god oversikt. Høyden gjør også at den passer perfekt som barnestol (inntil bordet) hvis man er ute et sted hvor det trengs.

Anonymkode: 41037...f8b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er veldig glad i vår Trailz. Har ikke prøvd Bugaboo, så kan ikke sammenligne. En av tingene jeg liker godt med Trailz er at den er så høy. Vi bor også i Oslo, og på kalde vinterdager teller hver cm når det gjelder å løfte barnet opp fra luftforurensningen. Den har en stor og god bag, og i sportsdelen sitter barnet høyt og får god oversikt. Høyden gjør også at den passer perfekt som barnestol (inntil bordet) hvis man er ute et sted hvor det trengs.

Anonymkode: 41037...f8b

Tusen takk for svar! Etter å ha lest mange erfaringer på nett og ikke sett en eneste negativ kommentar om Trailz heller vi veldig mot den. Men tar den stor plass i bilen? Vi har bare en liten bil.

Anonymkode: 67c47...7cd

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for svar! Etter å ha lest mange erfaringer på nett og ikke sett en eneste negativ kommentar om Trailz heller vi veldig mot den. Men tar den stor plass i bilen? Vi har bare en liten bil.

Anonymkode: 67c47...7cd

Den er litt bred, men understellet kan slås godt sammen. Jeg ville tatt en tur på en butikk som fører den og sett. Evt står det sikkert mål på Stokkes hjemmesider?

Anonymkode: 41037...f8b

Skrevet

Vi har golf stasjonsvogn og Stokke trailz. For å sette bagen rett inn i bagasjerommet så må vi ta av det ene hjulet på understellet. Det er enkelt å klikke av og på.  

Anonymkode: 2e988...3b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...