Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #1 Skrevet 17. april 2018 Hvilken ville dere valgt og hvorfor? Vi får barn midt på vinteren, bor i Oslo. Jeg er lav og mannen er høy. Synes begge er like fine, tenker trolig å kjøpe brukt. Tips mottas med takk! Anonymkode: 67c47...7cd
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #2 Skrevet 17. april 2018 Jeg er veldig glad i vår Trailz. Har ikke prøvd Bugaboo, så kan ikke sammenligne. En av tingene jeg liker godt med Trailz er at den er så høy. Vi bor også i Oslo, og på kalde vinterdager teller hver cm når det gjelder å løfte barnet opp fra luftforurensningen. Den har en stor og god bag, og i sportsdelen sitter barnet høyt og får god oversikt. Høyden gjør også at den passer perfekt som barnestol (inntil bordet) hvis man er ute et sted hvor det trengs. Anonymkode: 41037...f8b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #3 Skrevet 17. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er veldig glad i vår Trailz. Har ikke prøvd Bugaboo, så kan ikke sammenligne. En av tingene jeg liker godt med Trailz er at den er så høy. Vi bor også i Oslo, og på kalde vinterdager teller hver cm når det gjelder å løfte barnet opp fra luftforurensningen. Den har en stor og god bag, og i sportsdelen sitter barnet høyt og får god oversikt. Høyden gjør også at den passer perfekt som barnestol (inntil bordet) hvis man er ute et sted hvor det trengs. Anonymkode: 41037...f8b Tusen takk for svar! Etter å ha lest mange erfaringer på nett og ikke sett en eneste negativ kommentar om Trailz heller vi veldig mot den. Men tar den stor plass i bilen? Vi har bare en liten bil. Anonymkode: 67c47...7cd
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #4 Skrevet 17. april 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for svar! Etter å ha lest mange erfaringer på nett og ikke sett en eneste negativ kommentar om Trailz heller vi veldig mot den. Men tar den stor plass i bilen? Vi har bare en liten bil. Anonymkode: 67c47...7cd Den er litt bred, men understellet kan slås godt sammen. Jeg ville tatt en tur på en butikk som fører den og sett. Evt står det sikkert mål på Stokkes hjemmesider? Anonymkode: 41037...f8b
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #5 Skrevet 18. april 2018 Vi har golf stasjonsvogn og Stokke trailz. For å sette bagen rett inn i bagasjerommet så må vi ta av det ene hjulet på understellet. Det er enkelt å klikke av og på. Anonymkode: 2e988...3b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå