Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #1 Skrevet 17. april 2018 I dag kom vi til barnehagen kl 09.17. Barnet hadde turdag å må være ferdig påkledd til kl 09.30. Kl 09.32 kommer den ene ansatte inn å sier at jeg må kjøre barnet til akebakken fordi nå gikk de. Barnet mitt manglet kun lue og få armene inn i regndressen så var han klar. Jeg forstår at jeg burde vært 2min tidligere ute, samtidig kjente jeg at jeg ble litt irritert. I prinsippet kunne jeg sagt hade til barnet da jeg leverte han, så hadde han fått blitt med da de ansatte måtte ha kledd på han.Men fordi jeg valgte å kle på han og var to min for sein så reiser de? Er det greit? Anonymkode: cbb74...764
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #2 Skrevet 17. april 2018 Det hørtes unødvendig strengt ut. Pleier du å være sent ute til vanlig og det er det de er lei av? Anonymkode: 29dc8...7fe
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #3 Skrevet 17. april 2018 Nei, det er ikke greit. Dårlig gjort😡 Anonymkode: 5dbc9...e09
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #4 Skrevet 17. april 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: I dag kom vi til barnehagen kl 09.17. Barnet hadde turdag å må være ferdig påkledd til kl 09.30. Kl 09.32 kommer den ene ansatte inn å sier at jeg må kjøre barnet til akebakken fordi nå gikk de. Barnet mitt manglet kun lue og få armene inn i regndressen så var han klar. Jeg forstår at jeg burde vært 2min tidligere ute, samtidig kjente jeg at jeg ble litt irritert. I prinsippet kunne jeg sagt hade til barnet da jeg leverte han, så hadde han fått blitt med da de ansatte måtte ha kledd på han.Men fordi jeg valgte å kle på han og var to min for sein så reiser de? Er det greit? Anonymkode: cbb74...764 Tja.. Barnet skulle vært ferdig påkledd da dere kom i bhg. Men at de ikke kunne vente 1 min på dere var kanskje å dra det litt langt. Mulig bhg har problemer med foreldre som ikke evner å komme i rett tid, og det igjen gikk ut over dere. Anonymkode: 76edc...698
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #5 Skrevet 17. april 2018 Hørtes veldig strengt ut, men om det er ei stor avd med mange barn, og det er alltid noen som er sene, og barna blir veldig utålmodige av å stå på rekke å vente, så skjønner jeg de må sette ett klokkeslett på når de skal gå. Som forelder har jeg villet skyndet meg å kle på å være ferdig 5 min før, slik at ikke alle måtte ventet på mitt barn. Vi er en liten bhg og har kommet til å ventet, og heller oppfordret til å komme tidligere slik at det ikke ble slikt stress 👍🏻😊 Anonymkode: 2e9ac...159
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #6 Skrevet 17. april 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det hørtes unødvendig strengt ut. Pleier du å være sent ute til vanlig og det er det de er lei av? Anonymkode: 29dc8...7fe Det er første gangen vi er forsinket. Vi enten å komme i god tid før, eller etter kl 09 hvor jeg har barnet ferdig påkledd til kl 09.30. hi Anonymkode: cbb74...764
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #7 Skrevet 17. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hørtes veldig strengt ut, men om det er ei stor avd med mange barn, og det er alltid noen som er sene, og barna blir veldig utålmodige av å stå på rekke å vente, så skjønner jeg de må sette ett klokkeslett på når de skal gå. Som forelder har jeg villet skyndet meg å kle på å være ferdig 5 min før, slik at ikke alle måtte ventet på mitt barn. Vi er en liten bhg og har kommet til å ventet, og heller oppfordret til å komme tidligere slik at det ikke ble slikt stress 👍🏻😊 Anonymkode: 2e9ac...159 Dette er en passe stor Avd, 16 barn fra 3-6år. Jeg forstår selvfølgelig at jeg var sent ute, men likevell virker dette litt for strengt i mine øyne. Vanligvis pleier vi å komme tidsnok, men forstår irritasjonen om det alltid er ett barn som kommer for sent hver tirsdag. hi Anonymkode: cbb74...764
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #8 Skrevet 17. april 2018 Du betaler for plass i barnehagen og hadde det vært meg skulle jeg lagd leven tenker jeg 😂. Spesielt hvis du til vanlig er ute i god tid. Anonymkode: 60577...332
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #9 Skrevet 17. april 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er en passe stor Avd, 16 barn fra 3-6år. Jeg forstår selvfølgelig at jeg var sent ute, men likevell virker dette litt for strengt i mine øyne. Vanligvis pleier vi å komme tidsnok, men forstår irritasjonen om det alltid er ett barn som kommer for sent hver tirsdag. hi Anonymkode: cbb74...764 Når du bruker å komme tidsnok, og er bare ett par minutter forsinket, så hadde vi selvfølgelig ventet, uten noe om og men. Var veldig firkantet av de 😏. Anonymkode: 2e9ac...159
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #10 Skrevet 17. april 2018 Ikke greit! Så firkantet kan man ikke være når man jobber med barn. Den ansatte hadde nok en dårlig dag, men det får da være grenser. Anonymkode: 10dbc...12f
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #11 Skrevet 17. april 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du betaler for plass i barnehagen og hadde det vært meg skulle jeg lagd leven tenker jeg 😂. Spesielt hvis du til vanlig er ute i god tid. Anonymkode: 60577...332 Det spiller ingen rolle hvor mye leven man lager hvis man ikke klarer å forholde seg til de reglene som er satt i hver enkelt barnehage. At man betaler for barnehageplass betyr ikke at man er "konge", og kan gjøre som man vil uten å forholde seg til reglene som gjelder. Når det er sagt så mener jeg nok i dette spesielle tilfellet at barnehagen var litt for rigid så lenge det kun gjaldt to minutter, men jeg forstår heller ikke hvorfor Hi ikke klarte å ha barnet klart klokken 09:30 hvis de kom til barnehagen klokken 09:17. Det burde være mulig å få på barnet klær på de 13 minuttene Hi hadde før barnehagegruppen skulle gå. Anonymkode: ff1f3...edd
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #12 Skrevet 17. april 2018 Hvis det er et problem at noen kommer for sent hver gang burde barnehagen ta opp dette med foreldregruppen, og ikke la det gå ut over noen som kom hårfint for sent for første gang. Dette virker veldig rigid av barnehagen. Anonymkode: 505b0...ad5
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #13 Skrevet 17. april 2018 Hvis de ikke er strenge på tiden blir det bestandig noen som er litt for sene. Denne gangen var det 2 minutter, meste gang er det noen som er 5 minutter før sene og så har du det gående. 09.30 er tiden. Det er det bare å forholde seg til. Anonymkode: 134f0...cdc
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #14 Skrevet 17. april 2018 Ikke greit! Ungen var jo i barnehagen! Plutselig må unger på do etter å ha tatt på seg uteklær for eksempel. Skal ikke de få bli med da? At man må komme i barnehagen innen en viss tid er greit, men å gå fra en unge som mangler å ta på seg lua er ikke greit! Anonymkode: 240d9...212
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #15 Skrevet 17. april 2018 Veldig strengt av barnehagen. Men hvordan i all verden kan du bruke 13 minutter på å kle på ett barn? Anonymkode: 8ba8e...40f
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #16 Skrevet 17. april 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Veldig strengt av barnehagen. Men hvordan i all verden kan du bruke 13 minutter på å kle på ett barn? Anonymkode: 8ba8e...40f Samme tenkte jeg. 13 min Anonymkode: ac9b6...544
Nyttårs barn Skrevet 17. april 2018 #17 Skrevet 17. april 2018 Ja det stusser jeg og på, hvor lang tid bruker du egentlig på å kle på ungen. Men barnehagen høres jo også veldig firkantet ut.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #18 Skrevet 17. april 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Veldig strengt av barnehagen. Men hvordan i all verden kan du bruke 13 minutter på å kle på ett barn? Anonymkode: 8ba8e...40f Barnet kledde sikkert på seg selv å HI hjalp sikkert bare med det barnet trenger hjelp til. Anonymkode: a9649...28e
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #19 Skrevet 17. april 2018 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: I dag kom vi til barnehagen kl 09.17. Barnet hadde turdag å må være ferdig påkledd til kl 09.30. Kl 09.32 kommer den ene ansatte inn å sier at jeg må kjøre barnet til akebakken fordi nå gikk de. Barnet mitt manglet kun lue og få armene inn i regndressen så var han klar. Jeg forstår at jeg burde vært 2min tidligere ute, samtidig kjente jeg at jeg ble litt irritert. I prinsippet kunne jeg sagt hade til barnet da jeg leverte han, så hadde han fått blitt med da de ansatte måtte ha kledd på han.Men fordi jeg valgte å kle på han og var to min for sein så reiser de? Er det greit? Anonymkode: cbb74...764 Det var strengt, men de er sikkert lei av foreldre som ikke klarer å komme på tiden. Anonymkode: 38eb6...22a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #20 Skrevet 17. april 2018 Men uansett hvis de begynte å gå hadde de jo umulig kommet langt avgårde når dere var klar. Anonymkode: 082fc...00f
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #21 Skrevet 17. april 2018 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det spiller ingen rolle hvor mye leven man lager hvis man ikke klarer å forholde seg til de reglene som er satt i hver enkelt barnehage. At man betaler for barnehageplass betyr ikke at man er "konge", og kan gjøre som man vil uten å forholde seg til reglene som gjelder. Når det er sagt så mener jeg nok i dette spesielle tilfellet at barnehagen var litt for rigid så lenge det kun gjaldt to minutter, men jeg forstår heller ikke hvorfor Hi ikke klarte å ha barnet klart klokken 09:30 hvis de kom til barnehagen klokken 09:17. Det burde være mulig å få på barnet klær på de 13 minuttene Hi hadde før barnehagegruppen skulle gå. Anonymkode: ff1f3...edd Grunnen var at barnet måtte tisse også trodde han at han måtte bæsje. Han bruker ikke bleie så ble nødt til å gi han litt tid på toalettet først. hi Anonymkode: cbb74...764
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #22 Skrevet 17. april 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samme tenkte jeg. 13 min Anonymkode: ac9b6...544 Se svar 👆🏻😊. hi Anonymkode: cbb74...764
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #23 Skrevet 17. april 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Barnet kledde sikkert på seg selv å HI hjalp sikkert bare med det barnet trenger hjelp til. Anonymkode: a9649...28e Barnet måtte på toalettet først (typisk da man har dårlig tid). hi Anonymkode: cbb74...764
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #24 Skrevet 17. april 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Barnet måtte på toalettet først (typisk da man har dårlig tid). hi Anonymkode: cbb74...764 Hva gjorde du da, levrete du han i akebakken? Jeg kan ikke skjønne at du ikke kunne tatt de igjen når de bare gikk noen minutter før dere var ferdige, så fort går de jo ikke. Anonymkode: 38eb6...22a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #25 Skrevet 17. april 2018 helt greit , vær persis Anonymkode: 8ce90...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå