Gå til innhold

Hvorfor er banker plutselig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynt å sende meg reklame på e-post om forbrukslån? Får plutselig mange til dagen fra mange forskjellige! Aldri hatt kredittkort eller noe som helst, dermed er ikke dette noe jeg har drevet å søkt på heller fra min mobil. Noen som vet?

Anonymkode: 20e6f...89c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags e-post har du? Da jeg hadde online, fikk jeg aldri slikt, men nå som jeg har Gmail og Yahoo, får jeg ulike reklamer, også fra banker. 

Anonymkode: 3a4a5...02c

Skrevet

Sjekk avsenderadressen, det er slett ikke sikkert det er en direktemail fra en bankforbindelse altså.

Jeg har også fått masse sånn mail siste uken, la bankene konkurrere om deg og div tilbud om forbrukslån osv, men når jeg ser på avsenderadressen er den veldig rar.

Jeg merker de som spam

Anonymkode: fa64e...73d

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva slags e-post har du? Da jeg hadde online, fikk jeg aldri slikt, men nå som jeg har Gmail og Yahoo, får jeg ulike reklamer, også fra banker. 

Anonymkode: 3a4a5...02c

Har Hotmail. Men det rare er at jeg ikke har mottat noe sånt på flere år, men plutselig begynte det nå. Ikke har jeg vært inne på slike sider med min mobil så ‘cookies kunne fakke det opp heller.

ble litt bekymret. 

Hi

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har Hotmail. Men det rare er at jeg ikke har mottat noe sånt på flere år, men plutselig begynte det nå. Ikke har jeg vært inne på slike sider med min mobil så ‘cookies kunne fakke det opp heller.

ble litt bekymret. 

Hi

Jeg har også hotmail. Har hatt den i snart 20 år. Aldri vært plaget med spam. Men så plutselig eksploderte det for et par mnd siden. Helt vilt mange mailer ang lån og slanking. Jeg mistenker at det er YouTubes feil. Ettåring har holdt mobilen og sett musikkvideoer. Om man trykker «abonner», sier appen «YouTube vil bruke google for å logge på. Dette tillater nettstede å dele informasjon om deg» eller noe sånt. Hun kan ha kommet borti «godkjenn» her, har jeg tenkt? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: a5d06...abb

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har også hotmail. Har hatt den i snart 20 år. Aldri vært plaget med spam. Men så plutselig eksploderte det for et par mnd siden. Helt vilt mange mailer ang lån og slanking. Jeg mistenker at det er YouTubes feil. Ettåring har holdt mobilen og sett musikkvideoer. Om man trykker «abonner», sier appen «YouTube vil bruke google for å logge på. Dette tillater nettstede å dele informasjon om deg» eller noe sånt. Hun kan ha kommet borti «godkjenn» her, har jeg tenkt? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: a5d06...abb

Jeg er uhyre sjelden på youtube, jeg mistenker facebook

Anonymkode: fa64e...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...