Gå til innhold

Vasketips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyskilt og plutselig nye problemstillinger: Jeg vasker undertøy, sengetøy og håndkler på 60 og innimellom 95 grader, men hvamed kjøkkenkluter og Kjøkkenhåndkler? Blir det rent og hygenisk hvis de går sammen med det andre på 60? Plutselig går det bare noen kluter og håndkler i uka, så jeg har ikke nok til å vaske de for seg. Hvordan gjør dere?

Anonymkode: 11e82...6f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasker håndklær, kluter, undertøy, sengetøy, kjøkkenkluter og kjøkkenhåndlær i samme vask, på 60 grader

Anonymkode: 9da3c...1de

Skrevet

sengetøy, undertøy på 75’

(om sommeren vasker jeg ofte sengklær på 95’🔆)

Kjøkkenkluter og kjøkkenhåndklær og håndklær på 75’

mopper vasker jeg alene på 75’

Anonymkode: d5dd2...e7b

Skrevet

Vasker alt sammen, på 60. Hvis du googler ser du at rengjøringseksperter sier man ikke trenger høyere temperatur enn 60.

Anonymkode: 8d47c...6d3

Skrevet

Alt av sengetøy, håndklær, kluter, undertøy og sokker sammen på 60 grader. Alle lever i beste velgående og er skjeldent syke. Barna er nå ungdomsskole elever.

Anonymkode: 640ea...bcb

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

sengetøy, undertøy på 75’

(om sommeren vasker jeg ofte sengklær på 95’🔆)

Kjøkkenkluter og kjøkkenhåndklær og håndklær på 75’

mopper vasker jeg alene på 75’

Anonymkode: d5dd2...e7b

Hvorfor bare om sommeren?

Anonymkode: 9da3c...1de

Skrevet

Vasker håndklær, kluter og sengetøy på 95 grader. Alle har hvitt sengetøy med litt varierende mønster, håndklær og kluter er også hvite så alt går i samme vask.

Undertøy vaskes også på 95 grader. Jobber i helsevesenet så har litt bakreriefobi.

Anonymkode: 449c9...4a3

Skrevet

Vasker sjelden noe på mer enn 40 grader og så en runde i tørketrommel. Der blir det over 60 grader. Det holder i massevis.

Anonymkode: 82325...b57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...