Gå til innhold

Dette er ikke et tullespørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som virkelig ikke er flink til noenting? Seriøst ingenting. Ikke engang pen.

Jeg er IKKE deprimert, ser ikke mørkt på livet, men er helt realistisk. Jeg har ingen gode venner, kun en omgangskrets. Jeg er bare helt ordinær uten noen som helst som jeg er litt flinkere i enn gjennomsnittet. 

Hva gjør sånne folk som meg? Jeg har lyst til å bli flink i NOE, men har ikke funnet noe til nå. 

Anonymkode: 8076d...867

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strikking, skriving, løping kan du jo prøve deg på

Anonymkode: 21b80...8a2

Skrevet

Samme her! Det høres veldig dystert ut å si det og jeg er heller ikke deprimert altså, men jeg er ikke mer enn gjennomsnittlig i noe som helst og det syns jeg er litt kjedelig. Skulle gjerne hatt noe jeg føler er "meg" på en måte.  At på ett eller annet sted i livet sier noen "ja, men dette høres ut som noe for Maia. Dette er hun flink til". Men nei, ingenting.

Anonymkode: 8f569...6ee

Skrevet

Jeg er heller ikke spesielt flink i noe, men har alltid hørt at jeg er vakker og veltrent. Da kommer man unna mye. Neida.

Men jeg har sterke sider og fokuserer på dem, selv om det er små ting. Jeg er ganske sprek, jeg kan skru sammen møbler, jeg er god på å finne løsninger og jeg bryr meg om andre. Jeg er veldig modig, tør alt mulig og er ikke redd for å drite meg ut. Mannen sier jeg ikke eier skam, og det er sant. Stiller alltid spørsmålene alle lurer på men ingen tør å stille høyt, lite selvhøytidelig og har det egentlig ganske bra. Skulle gjerne vært skikkelig god i ballett, det hadde vært kult. Sikker på du har mange flotte kvaliteter som de rundt deg setter pris på😊

Anonymkode: 18b72...12f

Skrevet

Fokuser på noe du liker å holde på med. Uansett om du er spesielt god til det. Holder man på med noe over tid blir man flinkere og mer erfaren etterhvert, og plutselig en dag er man litt flinkere enn noen andre. Bare fordi man gjorde noe man likte og ikke ga seg.

Anonymkode: d4e89...2cc

Skrevet

Å være helt gjennomsnittlig er fantastisk synes jeg!

Anonymkode: decf3...6cf

Skrevet

Jeg er middels til det meste. Det er supert å gi slipp på kampen om å være best, morsomst, flinkest, best likt osv... 

Ja til god nok 😊

Anonymkode: c7556...7dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...