Gå til innhold

Få egg ved egguttak, noen i samme båt?


Betta123

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var idag på sykehuset for egguttak, de fikk hentet ut 4 egg, kjenner jeg er veldig nervøs/redd og litt skuffet. 
Er så livredd for at ingen blir befruktet. Noen andre som fikk ut få egg men som kan dele en solskinnshistorie til meg? 
Sitter nervøst og venter på at de ringer fra sykehuset og må avbryte forsøket:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved mitt siste uttak fikk jeg ut 22 egg, men bare 6 ble befruktet og kun ett kunne brukes. Som du skjønner er det ikke alltid det er kvantiteten som avgjør. Det kan godt være at du får et mye bedre resultat enn meg selv om utgangspunktet mitt var fantastisk. 

Lykke til! 

Ingen grunn til å grave seg ned😊

Anonymkode: 2eec1...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt fem uttak ig fått ut 4,4,7,15,5 egg. Ble gravid på runden med sju, femten og fem egg ut, men har alltid kun ett egg som klarer seg. 

Trenger ikke ha mange ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ut 17, 6 ble befruktet og bare 2 kunne brukes. Satte inn det ene, og har en frisk og rask 6-åring. Det andre er sikkert destruert. Det er ikke antall ut som betyr noe..

Anonymkode: bdd51...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Optatium skrev:

Jeg har hatt fem uttak ig fått ut 4,4,7,15,5 egg. Ble gravid på runden med sju, femten og fem egg ut, men har alltid kun ett egg som klarer seg. 

Trenger ikke ha mange ☺️

 

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi fikk ut 17, 6 ble befruktet og bare 2 kunne brukes. Satte inn det ene, og har en frisk og rask 6-åring. Det andre er sikkert destruert. Det er ikke antall ut som betyr noe..

Anonymkode: bdd51...897

Fantastisk å høre❤️ Jeg fikk satt inn 1, og eg på rugedag 4 ❤️ Håper så inderlig dette er gullegget som vil vokse seg stort og sterkt! Har ingen symptomer, føler meg bare litt oppblåst men det skyldes nok lutinusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2018 den 22.32, Anonym bruker skrev:

Ved mitt siste uttak fikk jeg ut 22 egg, men bare 6 ble befruktet og kun ett kunne brukes. Som du skjønner er det ikke alltid det er kvantiteten som avgjør. Det kan godt være at du får et mye bedre resultat enn meg selv om utgangspunktet mitt var fantastisk. 

Lykke til! 

Ingen grunn til å grave seg ned😊

Anonymkode: 2eec1...10f

Takk for du tok deg tid til å svare:) jeg fikk satt inn 1 egg , håper det klorer seg fast❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Betta123 skrev:

Takk for du tok deg tid til å svare:) jeg fikk satt inn 1 egg , håper det klorer seg fast❤️

Gratulerer med innsett! 

Fikk du noen på frys også?

Innsett er uansett kjempebra, og alt som eventuelt ender på frys er bonus😊

Anonymkode: 2eec1...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer med innsett! 

Fikk du noen på frys også?

Innsett er uansett kjempebra, og alt som eventuelt ender på frys er bonus😊

Anonymkode: 2eec1...10f

Tusentakk!:) ingenting på frys, så krysser alt jeg har for at dette ene egget klorer seg fast❤️ Vet dere når det evt klorer seg fast? Hvilken rugedag, og om jeg vil kjenne noe om det skjer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fester seg når embryoet er ca 6-7 dager gammelt, så hvis du satte inn et todagers egg fester det seg på rugedag 4-5. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Optatium skrev:

Det fester seg når embryoet er ca 6-7 dager gammelt, så hvis du satte inn et todagers egg fester det seg på rugedag 4-5. 

Takk for svar. Tror du jeg vil merke noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Betta123 skrev:

Takk for svar. Tror du jeg vil merke noe? 

Jeg har aldri merket festingen. Men får symptomer rimelig raskt etter☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Optatium skrev:

Jeg har aldri merket festingen. Men får symptomer rimelig raskt etter☺️

Ok, wææ så spennende. Har vært litt «bekymra» for jeg merker ingen symptomer... mulig jeg leter for mye🙈får vel bare vente å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...