Gå til innhold

Tannproblem - får man akuttime for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har en melketann der selve tannen har blitt rød-rosa. Den er løs og hun har sagt at hun snart får den ut, så jeg har ikke ringt tannlegen pga fargen, for hun pleier å få ut tennene raskt. Igår sprakk en liten bit løs fra tannen, og hun mente at hun skulle få tannen ut idag, men det har hun ikke fått. Den lille biten fikk hun ut istad, men nå har tannen delt seg horisontalt også og hun mener at hvis hun rugger mer nå, får hun bare ut toppen av tannen siden den er delt. Jeg får ikke lov til å røre/kjenne og hun vil egentlig til tannlegen med en gang. Tannen går jo åpenbart i oppløsning og må ut, og jeg håper virkelig at det er mulig å få akuttime imorgen for å få den ut. Noen som har erfaring med tilsvarende eller jobber på tannlegekontor og kan si om dere vil gitt time på dagen for dette? 

Anonymkode: b968d...03d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at det kvalifiserer til akutttime, uten at jeg er kvalifisert til å si det sikkert. 

Anonymkode: fd2a1...0d7

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil tro at det kvalifiserer til akutttime, uten at jeg er kvalifisert til å si det sikkert. 

Anonymkode: fd2a1...0d7

Håper virkelig at du har rett!

Anonymkode: b968d...03d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...