Gå til innhold

Hva veier du som er ca 180


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 180 og veier 69 kg. Jeg er altfor stor

Anonymkode: 2bb27...ecb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

178cm og 63kg. Ikke altfor stor, tynn og dvask :P

Du kan da ikke være altfor stor med 69kg fordelt på 180cm!?!

Anonymkode: 0d3d6...266

Skrevet

51

Anonymkode: 988c7...c8c

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

51

Anonymkode: 988c7...c8c

Du er jo veldig undervektig, har du anoreksia?

Anonymkode: f6d6e...8b1

Skrevet

183 og 80 kg. akkurat passe :)

Anonymkode: 2273f...27c

Skrevet

Ca 75 kg veier jeg. 70/71 er idealvekta (da er jeg veldig slank). Jeg er big boned, og er slank, selv om jeg veier en del😏

Anonymkode: 7cd9d...275

Skrevet

Jeg er 180 cm og 65 kg. Trivselsvekta mi er 62kg, fordi da ser jeg ut som en supermodell, hihi😁 Så må trene litt før sommeren...

Anonymkode: acfda...e7a

Skrevet

Jaja. 177 og 105 kg her. 

Anonymkode: 3ec1d...117

Skrevet

176 og 58 kg. Veltrent og sterk.

Anonymkode: c2ef9...da8

Skrevet

179 hm og 85 kg

Anonymkode: ba346...a5b

Skrevet

182 og veier normalt 63 kg. Er nå gravid u uke 30 og veier 73 🤭🍦

Anonymkode: 671c4...209

Skrevet

176. Veier 70 kg. bruket str s, 28 tommer i jeans.  Hvordan du, hi som er høyere enn meg kan være altfor stor, kan jeg ikke fatte! 

Anonymkode: f1a9a...ba1

Skrevet

For stor? Har du et skrudd selvbilde?

Jeg er 175 høy, veier 65 kg og ser helt smashing, perfekt ut!

Anonymkode: bbc50...061

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 180 og veier 69 kg. Jeg er altfor stor

Anonymkode: 2bb27...ecb

Det høres da helt vannvittig ut at du skal være stor?

Jeg er 174 cm og 63-65 kr og er normalt slank, bruker str S og M.

Anonymkode: 84097...ecc

Skrevet

Stor??? Hahah du høres ut som ei jeg kjenner. 

Jeg er 180 og veier 88. Burde veie 80, da er jeg passe 

Anonymkode: c1976...ea2

Skrevet

Er 178 , veier 80 nå, men er på vei ned. Ca 75 er målet. 

Anonymkode: f82a1...83d

Skrevet

179 og 64 kg. Ser slank ut. Veide rundt 67 før, og likte kroppen litt bedre da. De 3 kg med muskler mangler nå for å si det sånn, etter ett år uten særlig tid til trening. Generelt veldig førnøyd med både høyde og vekt.

Skrevet

180, 73 kg, akkurat passe.. 😊

Anonymkode: a98d2...a0f

Skrevet

Jeg er 178 cm og 108 kg.

Anonymkode: 3d40a...b1e

Skrevet

180 cm og 103 kilo. Hadde jeg vært rundt 80 hadde jeg vært fornøyd! 

Anonymkode: a1351...75a

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jaja. 177 og 105 kg her. 

Anonymkode: 3ec1d...117

Du er nøyaktig som meg. Og jeg skal i bunaden om 14 dager...

Anonymkode: 22f66...39f

Skrevet

Har alltid følt meg veldig høy. Om jeg legger på meg, ser jeg ut og føler jeg meg som en mann, noe lavere kvinner ikke gjør så fort. Derfor ekstra viktig å holde seg slank.

Anonymkode: acfda...e7a

Skrevet

178 cm og 65kg ca. Vil gå ned 5kg, for mye mage, lår og pupper!

Anonymkode: f31b9...4ec

Skrevet

186, 77-78 kilo. Føler meg helt passe!

Anonymkode: cb5f4...8a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...