Gå til innhold

Har dere sett NRKs nye serie, Blank?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker lovende? Hva mener dere?

Anonymkode: 33364...de2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Virker lovende? Hva mener dere?

Jeg mener at den viser hvor viktig Julie Andem var for suksessen som fulgte SKAM

Anonymkode: 5f103...827

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener at den viser hvor viktig Julie Andem var for suksessen som fulgte SKAM

Ja, det er jeg enig i, men jeg tror også at der er vitkig å ikke sammenligne den for mye med Skam, Denne skal tross alt være noe annet, og med andre skapere, andre skuespillere, andre historier og et annet univers. Jeg syns den skal få en sjanse på sine egne premisser.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er jeg enig i, men jeg tror også at der er vitkig å ikke sammenligne den for mye med Skam, Denne skal tross alt være noe annet, og med andre skapere, andre skuespillere, andre historier og et annet univers. Jeg syns den skal få en sjanse på sine egne premisser.

Da burde de ikke lagt seg så tett opp til SKAM konseptet. Det at du ikke vet når klippene kommer, at klipp og profiler i sosiale medier samsvarer. Det at klippet har navn etter en "kjernereplikk" som sies i løpet av klippet.

De burde ha funnet en ny måte å lage serier på, hvis det skulle gå fri fra sammenlikningen..

Skrevet

Har ikke rukket å se den ennå, men planlegger å gjøre det når jeg får tid.

Anonymkode: 08b24...9de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...