Gå til innhold

Spør Thor, kostholdsplan.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forsøkt det? Ser det er både med og uten faste, hva i alle dager går det ut på? Må jeg si hvilken plan jeg vil ha, eller velger de den som passer meg best? 

Anonymkode: 94e67...b59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske streng lavkarbo, så du må ta noen runder med deg selv først og være sikkert på at lavkarbo er veien å gå for deg.

Man kan ikke leve lavkarbo som en kur også gå tilbake til vanlig norsk kosthold med brød, poeter, blødkake i bursdag osv etterpå, da ødelegger du forbrenningen din helt. Kjenner flere som har gjort det, de synes det er for vanskelig og slitsomt både til hverdag og fest og alltid måtte ha særbehandling og ikke kunne spise det alle andre spiser. Samtlige har gått opp igjen, og samtlige har lagret fettet på en ny måte (rundt magen) så de ser større ut enn de var før de begynte slanke seg.

Du må se på lavkarbo som en livsstil du skal fortsette å ha resten av ditt liv.

Anonymkode: 45bff...8bd

Skrevet

Kommer ann på hvorfor du vil det. Hvis det er slankekur så nei, du vil gå opp igjen så fort du begynner å spise *normalt* igjen. Men hvis det er en kostholdsendring så er det effektivt. Jeg har gått ned mange kilo men størst er helsegevinsten. Jeg blir kjempedårlig hvis jeg spiser noe med stivelse, melk eller korn så for meg er dette kostholdet helt perfekt. Jeg trives også med faste da jeg aldri har likt å spise frokost.

Jeg har fibromyalgia og har slitt med fatique i mange år. Sov mesteparten av døgnet. Etter 13 uker med nytt kosthold så kom energien og jeg har mindre smerter. Har fått et helt nytt liv. Kan ikke spise det samme som andre alltid men jeg ser ikke på det som et problem. Finner alltid en løsning. Synes det er fantasktisk å kunne kose meg med masse god mat uten å bli kjempedårlig 30 - 60 min senere.

Anonymkode: a8623...0fa

Skrevet

Jeg har gått på det og ingen tvil om at det funker. Gikk ned mange kilo. Er ikke helt enig i at man aldri kan spise karbo igjen. Jeg spiser det innimellom i selskaper, men det er viktig å ikke gå tilbake i gamle spor, og man skal jo leve også. Nå har ikke jeg noen helseplager. Hvis jeg hadde blitt direkte dårlig av melk, korn og stivelse, så hadde jeg ikke skeiet ut. Velg kostplan 1 hvis du er frisk og bare vil ned i vekt. 😊

Anonymkode: 2a700...4d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...