Anonym bruker Skrevet 16. april 2018 #1 Skrevet 16. april 2018 Jeg har innsett at han ikke elsker meg lenger. Alt jeg gjør kritiseres. Jeg blir kritisert for lite sex, men når jeg prøver meg, blir jeg avvist. Hvis jeg gjør mye husarbeid, blir ikke det kommentert, er det feks noen dager siden jeg støvsugde og det burde vært gjort, blir det kommentert. Jeg lager middag og tar meg av barna hver dag. Han gjør lite hjemme, er på jobb og drar av og til på gutteturer. Jeg er gravid, og han bryr seg ikke, har ikke tatt på magen min én gang, og jeg er i uke 24. Aldri har han sagt hvordan jeg er som mor. Aldri har han nevnt at jeg aldri har tid til meg selv. Om jeg spør han om han kan gjøre noe, blir det alltid diskusjon, det samme hvis jeg kommer med forslag til alt fra hva vi kan gjøre i helgen til hva som må prioritera av innkjøp. Det er helt greit å være uenige, men ingenting jeg gjør er rett. Ingenting jeg sier får svar som ja, det var lurt, det skal jeg gjøre. Det er alltid kverulering. Jeg orker snart ikke å si noe, for jeg orker ikke diskusjoner over hver minste lille ting. Skal jeg bare innse at han umulig kan elske meg? Han sier det aldri lenger, men hvis jeg en sjelden gang spør, sier han st han gjør det. Skal jeg stole på det? Anonymkode: 1ff3c...e85
Anonym bruker Skrevet 16. april 2018 #2 Skrevet 16. april 2018 Det er nok mer sannsynlig at han elsker livet "på hotell", hvor han slipper helg unna plikter og ansvar Han har null respekt for deg, null omsorg. Han trives med å ha deg som fasade (lykkelig familie) og ikke minst trives han med å ha deg som vaskehjelp, kokke og nanny, men noen likeverdig partner er du ikke for han. Anonymkode: 46874...7d4
Anonym bruker Skrevet 16. april 2018 #3 Skrevet 16. april 2018 Jeg har det ganske likt som deg. Føler at mannen driter i meg. Jeg spurte rett ut om han liker meg i det hele tatt. Jeg tror at hverdagen ødelegger. Nå er det mye sykdom, rot og mas. Barna er små. Alt er kaos. Jeg vil bli sett og hørt, men det skjer ikke. I går snakket jeg med mannen. Vi må skjerpe oss. Begge to. Jeg sa at han trenger ikke si så mye. Bare gi meg en klem av og til. Svar når jeg snakker. Vi må jobbe begge to, for ekteskapet. Hvis han gidder dette, slutter jeg å være en sur drage. Mannen min har aldri tatt på gravidmagen.Har aldri hørt om noen mannfolk som gjør det heller. Kan du ikke si " Kom å kjenn ! Babyen sparker. " Anonymkode: f96f0...294
Anonym bruker Skrevet 16. april 2018 #4 Skrevet 16. april 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har det ganske likt som deg. Føler at mannen driter i meg. Jeg spurte rett ut om han liker meg i det hele tatt. Jeg tror at hverdagen ødelegger. Nå er det mye sykdom, rot og mas. Barna er små. Alt er kaos. Jeg vil bli sett og hørt, men det skjer ikke. I går snakket jeg med mannen. Vi må skjerpe oss. Begge to. Jeg sa at han trenger ikke si så mye. Bare gi meg en klem av og til. Svar når jeg snakker. Vi må jobbe begge to, for ekteskapet. Hvis han gidder dette, slutter jeg å være en sur drage. Mannen min har aldri tatt på gravidmagen.Har aldri hørt om noen mannfolk som gjør det heller. Kan du ikke si " Kom å kjenn ! Babyen sparker. " Anonymkode: f96f0...294 Jeg sier det til han, men han svarer bare at det er for tidlig for han å kjenne. Jeg orker ikke å prøve mer snart. Må hele tiden holde humøret oppe for barna, og på jobb. Så er det hjem til husarbeid og unger, så selv om jeg sier at jeg trenger litt tid for meg selv. Jeg har også sagt det du har sagt til din, men det nytter bare ikke. Anonymkode: 1ff3c...e85
Anonym bruker Skrevet 16. april 2018 #5 Skrevet 16. april 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er nok mer sannsynlig at han elsker livet "på hotell", hvor han slipper helg unna plikter og ansvar Han har null respekt for deg, null omsorg. Han trives med å ha deg som fasade (lykkelig familie) og ikke minst trives han med å ha deg som vaskehjelp, kokke og nanny, men noen likeverdig partner er du ikke for han. Anonymkode: 46874...7d4 Jeg vet du har rett. Han gjør noe husarbeid, forskjellen er at når han er sliten en dag eller tre på rad, så stepper jeg opp litt mer, men kan ikke forvente det til samme tilbake. Om jeg lar noe være et par dager, kommer det garantert opp i en krangel. Hadde han hatt følelser og omsorg for meg, så hadde han tatt i et tak når jeg er sliten. Anonymkode: 1ff3c...e85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå