Anonym bruker Skrevet 16. april 2018 #1 Skrevet 16. april 2018 4 grader ute når jeg leverte i barnehagen. Er meldt opp til 15 grader i noen dager fremover men blir nok varmere i solen. Fra fredagen er det meldt 4-8 grader. Hvilke sko skal jeg kjøpe til toåringen? Vinterskoene er vel for varme nå? Anonymkode: 10b7c...b0a
Anonym bruker Skrevet 16. april 2018 #2 Skrevet 16. april 2018 Goretex-sko fungerer vel fint nå, gjerne de som er litt høye. Ellers er det lurt å ha Cherrox/regnstøvler i barnehagen da det fortsatt kan være ganske vått. Anonymkode: e6cf9...3c2
Anonym bruker Skrevet 16. april 2018 #3 Skrevet 16. april 2018 Mine har et par vanlige joggesko til de tørre dagene og et par gore-tex sko i litt høyere modell til de mer usikre og våtere dagene. https://www.xxl.no/viking-ludo-mid-gtx-fritidssko-barn/p/1144282_1_style?gclid=EAIaIQobChMI-8Phzau-2gIVQrTtCh07NAraEAYYASABEgLJn_D_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CKHG_dCrvtoCFRTKsgodgqoC3w Anonymkode: 72a7e...016
Anonym bruker Skrevet 16. april 2018 #4 Skrevet 16. april 2018 Min har både 'Viking overgangssko og lave joggesko med Gore tex. Bruker overgangsskoene i bhg nå. Fortsatt Dock boots til våte dager. Anonymkode: 55317...a24
Anonym bruker Skrevet 16. april 2018 #5 Skrevet 16. april 2018 Veldig fornøyd med pony og viking sine gore tex joggesko, særlig de ankelhøye på vår og høst. Etterhvert som jentene har blitt litt større har Timberland vært en favoritt som overgangsko, men synes disse har vært litt tunge når de har vært helt små. Anonymkode: 27aeb...dff
Anonym bruker Skrevet 16. april 2018 #6 Skrevet 16. april 2018 Vi har gummistøvler og Cherrox (de fra Viking), og kommer til å kjøpe joggesko med GoreTex (eller SympaTex) i helgen. Anonymkode: d6507...05d
Julie (: Skrevet 17. april 2018 #7 Skrevet 17. april 2018 Nå er vel GoreTex sko tingen. Har veldig gode erfaringer med sko fra Skooty, faktisk. Ungene har sikkert hatt 10 par derfra til sammen De sitter godt på foten og er vanntette. I tillegg koster de ikke skjorta. Liker også at de er litt høye rundt ankelen, så de ikke blir så våre på beina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå