Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #1 Skrevet 15. april 2018 Søsteren min i midten av 20-årene kom på besøk i formiddag og fortalte at hun har fått kreft. Hun ble mamma for kort tid siden til sitt første barn. Under graviditeten og etter fødselen har hun hatt mye plager som legene mener har vært relatert til svangerskap og fødsel, selv om hun ikke har følt seg trygg på det. Hun har hele tiden sagt at det er noe annet som ikke stemmer, men har ikke blitt tatt på ordet. Nå viser det seg derimot at hun har kreft med spredning! Jeg er helt tom og ødelagt innvendig! Jeg har alltid hatt et ekstra sterkt bånd til henne, da mamma var mye borte og jeg hadde mye ansvar for henne gjennom hele oppveksten. Jeg er så rådvill og redd! Jeg har så lyst til å gjøre ALT for å få henne frisk, men nå aner jeg ikke att frem på meg selv engang. Jeg bare gråter! Jeg er så livredd for å miste henne! Lille, skjønne søsteren min som det ALDRI har vært noe vondt i! En humørspreder av de få! Som virkelig har fått meg til å se verdien i/av livet før jeg fikk egne barn! Alt er bare rot og kaos! Jeg er så redd og engstelig. Jeg vil bare forsvinne! Jeg er så redd for det hun nå skal gå igjennom og hvordan utfallet vil bli. Skulle ønske jeg kunne ta over for henne, dette er virkelig det siste hun fortjener! Anonymkode: 714bc...f75
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #3 Skrevet 15. april 2018 Klem til deg og til søsteren din❤️ Anonymkode: 25d58...16c
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #4 Skrevet 15. april 2018 Det var trist å høre! Har du noen du kan snakke med? Og har søsteren din et godt nettverk rundt seg? Anonymkode: 324c0...ec5
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #5 Skrevet 15. april 2018 Uff, veldig tøft med sånne beskjeder. Husk at du som pårørende også kan ta kontakt med kreftforeningen om du trenger noen å snakke med, har spørsmål å stille osv. Gråt, ras og hyl fra deg, så strammer du deg opp og er sterk for søsteren din. Nå skal hun kjempe sin livs kamp, og du skal være sterk for henne, støtte henne, være der for henne og barnet hennes. Det er masse du kan gjøre for å hjelpe henne, ta en dag av gangen og se hvordan hun reagerer på behandlingen hun vil få også støtter du henne der hun trenger det gjennom hele prosessen. Du føler deg hjelpeløs nå, men snart får du summet deg og ser at det er masse du kan gjøre for å hjelpe, og det kommer du til å gjøre. Krysser fingrene for søsteren din, det er heldigvis flere som overlever enn som dør av kreft i dag. Anonymkode: 75f5d...cb9
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #6 Skrevet 15. april 2018 Dette var trist å lese. Håper det går bra med søsteren din <3 Anonymkode: 60556...829
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #7 Skrevet 15. april 2018 Klem til dere begge ❤️ Vær trist, snakk med noen og gjør det du trenger nå for å komme gjennom den verste perioden. Dere vil få flere svar med tiden. Noen kreftformer er «snillere», selv med høy spredning. Ta var på hverandre fremover nå ❤️ Anonymkode: eefb3...ad1
Lovemychild Skrevet 15. april 2018 #8 Skrevet 15. april 2018 Klem til dere begge ❤️En fryktelig beskjed å få. Ønsker dere alt godt, og at din søster blir frisk 🙏🏼
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #9 Skrevet 15. april 2018 Så trist! Så vondt det må være å ha fått en slik beskjed ❤️ Stor klem til deg. Håper det går bra med søsteren din ❤️ Anonymkode: a430a...93c
<3 Legoland <3 Skrevet 15. april 2018 #10 Skrevet 15. april 2018 Så utrolig trist å lese. Masse gooo bedring til søsteren din. Mange klemmer fra meg til dere 💖💜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå