Gå til innhold

Er det vanlig å hoppe over mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å hoppe over en mensen syklus? De første ukene trodde jeg at jeg var gravid og var kjempe glad. Men har tatt 3 hjemmetester og 1 blodprøve hos legen, og alle var negative. Er nå 35 dager forsinket. Noen andre som har opplevd dette eller vet om det er normalt ?

Anonymkode: be137...496

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har sikkert ikke hatt eggløsning. Derfor kommer ikke mensen 

Anonymkode: 264a2...1ce

Skrevet

For meg er det ikke normalt, men for noen er det det. Har en venninne som har mensen 4-6 ganger i året og som aldri vet når den kommer, også har du meg som får mensen hver fjerde torsdag helt uten unntak. Begge er friske og begge er normale, bare i hver vår ende av skalaen.

Man kan ha uregelmessige sykluser, man kan bli hormonforstyrret av en eller annen grunn, man kan miste mensen av å slanke seg, man kan ha en cyste som påvirker hormonene, man kan ha kreft som påvirker hormonene, det kan være helt uskyldig og det kan være alvorlig.

Du får bare gi det litt tid og se om den kommer, foblir den borte ville jeg fått time hos en gynekolog

Anonymkode: 32b09...63e

Skrevet

Ja må nok høre med lege eller gynekolog hvis det ikke kommer. Jeg vet det er vanlig hos noen, men jeg har aldri vært mer enn et par dager forsinket før

Anonymkode: be137...496

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...