Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #1 Skrevet 15. april 2018 Bruker p-piller, men har likevel blitt gravid med denne mannen. Vi har noe kontakt gjennom jobb, men ikke noe "forhold", bortsett fra et par ganger hvor følelsene har tatt litt overhånd. Vi har begge følelser for hverandre, men han har sagt til meg at han elsker sin kone og ikke ønsker å forlate henne. Jeg er veldig usikker på hva JEG egentlig vil, men føler at det eneste valget jeg har akkurat nå er abort mtp at han er gift. Så spørsmålet er: skal jeg fortelle han om dette? Eller burde jeg bare ta abort uten å si noe til han? Anonymkode: e1e5c...7e0
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #2 Skrevet 15. april 2018 Ville sagt det slik at han kan kjenne på konsekvensene av utroskap. Og for å ha noen sammen med deg i aborten. Deretter ble du kutte all seksuell kontakt med denne mannen. Du er ned på å ødelegge forholdet til hans kone som han eksplisitt har uttalt at han ønsker å bevare. Finn deg en ledig mann. Anonymkode: f7beb...0c1
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #3 Skrevet 15. april 2018 Ja, han trenger å få vite konsekvensene av utroskap. Anonymkode: 6da89...181
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #4 Skrevet 15. april 2018 Jeg å har vært gravid med en gift mann.... Åååh... Vent... Hadde vett til å holde meg til min egen mann.... Idioti å ha forhold med noen som er gift... Anonymkode: df29a...90b
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #5 Skrevet 15. april 2018 Hi, drit i bedreviterne. Jeg har vært utro og ble gravid. Tok abort, det var det eneste rette. Men det var hverken lett eller morsomt slev om jeg bare hadde meg selv å skylde på. Og ja, jeg har lært og blitt et bedre menneske med null risiko for gjentakelse. Anonymkode: f7beb...0c1
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #6 Skrevet 15. april 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi, drit i bedreviterne. Jeg har vært utro og ble gravid. Tok abort, det var det eneste rette. Men det var hverken lett eller morsomt slev om jeg bare hadde meg selv å skylde på. Og ja, jeg har lært og blitt et bedre menneske med null risiko for gjentakelse. Anonymkode: f7beb...0c1 Fortalte du om det til han som var får til barnet? Anonymkode: e1e5c...7e0
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #7 Skrevet 15. april 2018 Ikke fortell han det. Det har ingen betydning når du uansett skal ta abort Anonymkode: c7092...7f8
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #8 Skrevet 15. april 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fortalte du om det til han som var får til barnet? Anonymkode: e1e5c...7e0 Nei, det ville vært et svik mot min samboer. Å dele en hemmelighet som det med en annen mens jeg holdt min samboer utenfor. Den straffen å stå alene i alt måtte jeg ta selv. Vel fortjent, det mente jeg da og nå. Men det gjør ikke at det ikke var sårt og vondt og vanskelig! Jeg har blitt skikkelig konservativ etter den hendelsen, jeg mener virkelig at utroskap i alle ledd er en dritting som går ut over alle. Det er ekte gift. Men altså. jeg ghostet ut av relasjonen med den andre mannen. Var kontakt og sa at jeg angrr dypt, at min samboer var den viktigste for meg, beklager osv. Ikke hatt kontakt siden. Anonymkode: f7beb...0c1
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #9 Skrevet 15. april 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det ville vært et svik mot min samboer. Å dele en hemmelighet som det med en annen mens jeg holdt min samboer utenfor. Den straffen å stå alene i alt måtte jeg ta selv. Vel fortjent, det mente jeg da og nå. Men det gjør ikke at det ikke var sårt og vondt og vanskelig! Jeg har blitt skikkelig konservativ etter den hendelsen, jeg mener virkelig at utroskap i alle ledd er en dritting som går ut over alle. Det er ekte gift. Men altså. jeg ghostet ut av relasjonen med den andre mannen. Var kontakt og sa at jeg angrr dypt, at min samboer var den viktigste for meg, beklager osv. Ikke hatt kontakt siden. Anonymkode: f7beb...0c1 Forståelig. Selv er jeg singel, så står jo ikke ovenfor det samme "sviket" som du følte på da.. en del av meg har veldig lyst å fortelle han det, slik at jeg skal slippe å stå alene i dette. Mens en annen del sier at jeg burde holde kjeft, og kutte all kontakt, for å ikke komplisere ting enda mer...😐 Anonymkode: e1e5c...7e0
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #10 Skrevet 15. april 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Forståelig. Selv er jeg singel, så står jo ikke ovenfor det samme "sviket" som du følte på da.. en del av meg har veldig lyst å fortelle han det, slik at jeg skal slippe å stå alene i dette. Mens en annen del sier at jeg burde holde kjeft, og kutte all kontakt, for å ikke komplisere ting enda mer...😐 Anonymkode: e1e5c...7e0 Sikkert best å ikke komplisere det mer. Da får du hans fortvilelse og følelser også. Ikke sikkert han klarer å gi deg noe støtte. Si det heller til en god venninne som du vet vil støtte deg. Anonymkode: 90ecb...4a4
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #11 Skrevet 15. april 2018 Jeg tror ikke han føler at du tar abort er noe konsekvens. Kan du være utro så er den aborten en følelsesmessig peanøtt. Hadde du derimot sagt at du beholder barnet og krever barnebidrag og at barnet har rett på å få vite hvem faren er og treffe han, DA snakker vi konsekvens. Anonymkode: 7420f...dd1
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #12 Skrevet 15. april 2018 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det ville vært et svik mot min samboer. Å dele en hemmelighet som det med en annen mens jeg holdt min samboer utenfor. Den straffen å stå alene i alt måtte jeg ta selv. Vel fortjent, det mente jeg da og nå. Men det gjør ikke at det ikke var sårt og vondt og vanskelig! Jeg har blitt skikkelig konservativ etter den hendelsen, jeg mener virkelig at utroskap i alle ledd er en dritting som går ut over alle. Det er ekte gift. Men altså. jeg ghostet ut av relasjonen med den andre mannen. Var kontakt og sa at jeg angrr dypt, at min samboer var den viktigste for meg, beklager osv. Ikke hatt kontakt siden. Anonymkode: f7beb...0c1 Så det å fortelle noe så "intimt" til en annen mann (han du var utro med) ville vært et for stort svik, men å faktisk være utro var greit? 😂😂 nå lo jeg godt her. Anonymkode: 542b2...3ab
#Ariadne# Skrevet 15. april 2018 #13 Skrevet 15. april 2018 Syntes ikke du burde si noe. Er vanskelig følelsesmessig med abort. Fort gjort å få følelser for en som gir deg støtte gjennom noe vanskelig. Så får din egen del syntes jeg heller du burde be ei venninne eller søster om støtte. Lettere å gå videre og glemme han da.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #14 Skrevet 15. april 2018 Å si at du skal ta abort er ingen konsekvens. Si du er gravid og er usikker på om du skal beholde er verre for han. Et alternativ for å se hvordan han reagerer bare. Jeg hadde nok ikke sagt noe, mulig jeg hadde beholdt, men mannen hadde jeg kuttet ut. Anonymkode: d6e17...b8e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #15 Skrevet 15. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Forståelig. Selv er jeg singel, så står jo ikke ovenfor det samme "sviket" som du følte på da.. en del av meg har veldig lyst å fortelle han det, slik at jeg skal slippe å stå alene i dette. Mens en annen del sier at jeg burde holde kjeft, og kutte all kontakt, for å ikke komplisere ting enda mer...😐 Anonymkode: e1e5c...7e0 Jeg hadde sagt det. Ikke ta «støyten» alene. Det er typisk kvinner å skulle ta det moralske ansvaret på seg selv, men det er ikke du som er gift. Du har ikke gjort noe galt, det er han som er gift. Å holde seg på matta er hans ansvar. Nå har det blitt embryo av det og da kan han få vite om det også. Jeg syns ikke vi kvinner skal skåne menn for konsekvensene av hvordan de holder på. Anonymkode: df6f3...49b
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #16 Skrevet 15. april 2018 Et av de største paradoksene på DIB er at supermoralistene som fordømmer utroskap også er de mest hevnlystne damene. Kjære HI. Hva er best for deg? Trenger du støtte, eller blir han bare en klamp om foten? Klarer han å se deg i denne situasjonen, eller får han panikk og tenker bare på seg selv? Du kjenner han best og vet mest om hvordan han vil reagere. Anonymkode: fb650...5ac
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #17 Skrevet 15. april 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke fortell han det. Det har ingen betydning når du uansett skal ta abort Anonymkode: c7092...7f8 Dette. Anonymkode: 4ee52...6a8
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #18 Skrevet 15. april 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg å har vært gravid med en gift mann.... Åååh... Vent... Hadde vett til å holde meg til min egen mann.... Idioti å ha forhold med noen som er gift... Anonymkode: df29a...90b Er det ikke mer idiotisk av den gifte fyren å sette barn på en annen dame...? Anonymkode: 4ee52...6a8
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #19 Skrevet 15. april 2018 Kjære deg, for en vanskelig situasjon! Sender deg gode tanker. Nå må du tenke på deg selv. Ønsker du å beholde barnet, selv om du blir alenemor? Da gjør du det. Du har ikke et ansvar for mannens ekteskap. Ønsker du abort, og hans støtte? Da forteller du. Du har ikke noe ansvar for å skåne ham. Blir han bare en klamp om foten, som en annen sier? Snakk med Amathea, kanskje? Anonymkode: 71473...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå