Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #1 Skrevet 14. april 2018 ..som tweens/teens holder på med.. swish-swish, eller hva det nå heter..? HVOR kommer den fra?! OMG den er så irriterende å se på 😳😳 Anonymkode: ed628...9ff
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #2 Skrevet 14. april 2018 Ja, takke meg til fugledansen. Anonymkode: b2ba8...a7c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #3 Skrevet 14. april 2018 Jeg har ikke den fjerneste anelse om hva du snakker om!? Mine barn er 6 og 9.. kanskje ikke helt i målgruppen.. Anonymkode: a1d19...500
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #4 Skrevet 14. april 2018 Hvor er du som klarer å se den nok til å irritere deg så veldig? Anonymkode: 9a1ff...62a
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #5 Skrevet 14. april 2018 Trenger ikke se den lenge for å bli irritert. Den er mer og mer overalt for tiden. Har du sett den? Og ja; den er faktisk enda verre enn fugledansen. Anonymkode: ed628...9ff
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #6 Skrevet 14. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke den fjerneste anelse om hva du snakker om!? Mine barn er 6 og 9.. kanskje ikke helt i målgruppen.. Anonymkode: a1d19...500 https://www.youtube.com/watch?v=_GVrd6BwYXM https://www.youtube.com/watch?v=6X6b19ukfTA Anonymkode: 5c5e3...509
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #7 Skrevet 14. april 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://www.youtube.com/watch?v=_GVrd6BwYXM https://www.youtube.com/watch?v=6X6b19ukfTA Anonymkode: 5c5e3...509 Vondt i sjela... ser ikke vitsen? Men jeg er gammel da😂 Anonymkode: 4d60c...55a
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #8 Skrevet 14. april 2018 Haha ! Vi begynner å bli gamle ! Det er det som er greia ! Foreldrene mine dyns sikkert Macarenadansen var teit! 🤣 Anonymkode: f75d4...0ba
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #9 Skrevet 14. april 2018 6 minutes ago, Anonym bruker said: Haha ! Vi begynner å bli gamle ! Det er det som er greia ! Foreldrene mine dyns sikkert Macarenadansen var teit! 🤣 Anonymkode: f75d4...0ba Å nei ikke hjemme hos oss, der var det Absolute Music på hver lørdag og mamma tvang oss ungene til felles Macarena etter lørdagskyllingen, sånn i aluminiumsfolieform, var fortært. For det var så artig rytme da vettu nittitallet Anonymkode: 76df5...32d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #10 Skrevet 14. april 2018 Floss - tiåringen min dro på denne dansen for noen uker siden og jeg skjønte ingenting. Begynner nok å trekke på åra.... Anonymkode: d4d8c...f07
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #11 Skrevet 15. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Vondt i sjela... ser ikke vitsen? Men jeg er gammel da😂 Anonymkode: 4d60c...55a Så gammel er du vel ikke Jeg er 41, og synes bare den er morsom. Ungene her danser den nasse. De som danser i den øverste videoen er 40 og 36 Anonymkode: 5c5e3...509
Hufsetufsa123 Skrevet 15. april 2018 #12 Skrevet 15. april 2018 tipper de har den fra fortnite spillet
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #13 Skrevet 15. april 2018 1 time siden, Hufsetufsa123 skrev: tipper de har den fra fortnite spillet Omg, hvordan kan dere IKKE finne dette grenseløst irriterende?? Anonymkode: ed628...9ff
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #14 Skrevet 15. april 2018 Haha! Det var da også noe å irritere seg over😂 Anonymkode: 1c134...1f2
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #15 Skrevet 15. april 2018 Irriterende ja Anonymkode: b83d3...51e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #16 Skrevet 15. april 2018 Hm, er ikke så gammel som mine 40 år skulle tilsi jeg da, for dette synes jeg ikke er irriterende. Har større problemer med rytmeløse damer midt i 40-åra som «finner seg selv» på tangokurs. Det er vondt å se på. Anonymkode: 9d4a0...9fd
*Miss Marple* Skrevet 15. april 2018 #17 Skrevet 15. april 2018 Hvordan går det an å bli irritert av en dans? Er vel bare gøy at ungene beveger seg?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #19 Skrevet 15. april 2018 Irriterende? Det er hele tiden noe nytt. Dabbing er var for litt siden, og prinsen stod på slottsbalkongen og skapte overskrifter i en positiv tone. Håper hele gjengen gjør dette i år 😂😂 Anonymkode: 3c8f1...f39
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #20 Skrevet 15. april 2018 29 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Hvordan går det an å bli irritert av en dans? Er vel bare gøy at ungene beveger seg? Fordi koreografien er provoserende. Det har ingenting med at de er unger å gjøre. Anonymkode: ed628...9ff
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #21 Skrevet 15. april 2018 Synes det ser så vulgært ut jeg, liker ikke å se min sønn danse slik. Anonymkode: 3ac6e...756
*Miss Marple* Skrevet 15. april 2018 #22 Skrevet 15. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Synes det ser så vulgært ut jeg, liker ikke å se min sønn danse slik. Anonymkode: 3ac6e...756 Vulgært? Jeg har bare sett klippene over, men den er vel ikke verre enn andre danser?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #23 Skrevet 15. april 2018 «Danser» denne hver dag sammen med ungdommen i huset. Kult å møte de på deres arena i stedet for å irritere seg over at vi ikke er stuck i 90-tallet Anonymkode: 060c2...146
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #24 Skrevet 15. april 2018 Haha. Jeg flirer når treåringen prøver jeg. Og hva er vulgært? Sideveis jukking?? Fuck me sideways lever i beste velgående i deres hjem? Anonymkode: 349f3...08f
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #25 Skrevet 15. april 2018 Synes ikke den er irriterende. Vulgært er det heller ikke. Men har problemer med å kalle det dans. Men uansett, jeg har meg en runde floss sammen med barna rett som det er. Jeg får både gymnastikk og en god latter. Anonymkode: c1fd4...de6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå