Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #1 Skrevet 14. april 2018 Min beste, godeste og herligste mamma skal dø. Mamma fikk vite kreftdiagnose på torsdag og at det er ikke annet enn smertelindring de kan gi. Min mamma!! Sånne ting skjer «andre», men nå skjer det oss. Jeg har skreket, grått og sittet og stirret i veggen når jeg er hjemme. Er masse hos mamma og da prøver jeg å være sterk. Jeg er 26 år, men nå føler jeg meg som ei lita jente som skal miste mamma. Mamma er det varmeste, klokeste og snilleste mennesket jeg vet om. Og hun er min mamma. Måtte bare få det ut. Ta vare på familien. Plutselig kan noe snu. Anonymkode: f9d4b...f5c
smurfis Skrevet 14. april 2018 #2 Skrevet 14. april 2018 Stor klem til deg. Jeg håper dere får en fredelig avskjed uten mye smerter. Jeg vet hvor vondt det er å miste foreldrene sine og det eneste jeg kan si er; vær med henne så mye du kan, fortell henne alt du har på hjertet og ta vare på deg selv <3
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #3 Skrevet 14. april 2018 Sender deg en stor klem.. får en grusom beskjed å få.. pass godt på hverandre, og gjør dagene sammen gode.. snakk, gråt og le.. Anonymkode: f478f...609
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #5 Skrevet 14. april 2018 Så trist å høre ❤️ Min bestemor skal og dø. Ingen vet når, men jeg er redd det ikke er lenge til. Det eneste trygge, stabile jeg har i livet mitt... så jeg føler sorgen og smerten. Ta vare på hverandre ❤️ Bruk tiden godt ❤️ Anonymkode: 79c68...a83
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #6 Skrevet 14. april 2018 Stor klem! Har mistet bestemoren min, søsteren min og pappa i kreft. Er et helvete å gå i gjennom. Anonymkode: 7482e...3d3
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #7 Skrevet 14. april 2018 Så forferdelig leit... Bruk tiden godt nå, sett dere sammen og snakk. Still de spørsmålene som må stilles. Man kan vel egentlig ikke noensinne være "forberedt" på at de nærmeste dør, men da mannen min døde i en brå ulykke, var det dette jeg satt igjen med: at jeg manglet en felles avslutning, der vi kunne ha sagt hverandre noen ord, stilt noen spørsmål, fått et slags farvel. Alle gode varme tanker til deg. Anonymkode: daf1f...1d0
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. april 2018 #8 Skrevet 14. april 2018 Kjære deg, så vondt. Det å miste mammaen sin er tungt og vanskelig, uansett alder. Grunnfjellet raser ut og man står ikke like støtt som før. Jeg mistet min for nøyaktig 4 uker siden idag, og det gjør fremdeles uendelig vondt, mer enn ord kan beskrive. Jeg vet ikke om jeg blir den samme igjen. Men livet går nå videre likevel. Det er både vondt og fint på samme tid. Man må bare gripe fatt i de gode minnene og de fine tingene og bruke tid og energi på det som betyr noe. Ta vare på deg selv og familien, bruk tiden sammen, vis hverandre kjærlighet. Hold fast ved det som er godt. Klem til deg ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå