Gå til innhold

PlayStation, hvor mange har kjøpt dette til barn under ti år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår på åtte ønsker seg det veldig og mange av vennene her har det..

Anonymkode: 6c41b...cce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har barn på 6, 8 og 11. De har PlayStation med alderstilpassede spill, og har stor glede av det. 

Anonymkode: bf0e6...f7e

Skrevet

Jeg har kjøpt det til meg selv for ganske lenge siden. Syvåringen får spille minecraft og sonic på den i helgene. :)
Hadde ikke hatt noen problemer med å kjøpe det til han nå heller om vi ikke hadde det, sett at vi hadde noen regler på spilletid.

Anonymkode: 1a715...895

Skrevet

Kjøpte akkurat til 7 åringen. Jeg hadde ventet lenger hvis han ikke var så sosial og flink til å leke ellers da. Og regelen er lekser + middag først.

Anonymkode: 31d0d...f28

Skrevet

Vi ga det til 8-årsdagen😊

Anonymkode: b84f5...92b

Skrevet

Kjøpte til jul i 2016. Da var barna 3,5 og 7 år.

Anonymkode: 359f5...c7a

Skrevet

Mine er 8 og 10 og de sparer penger bå for å kunne kjøpe seg det. Jeg skal selvsagt være med de å kjøpe det, men synes det er mye å betale 3000 for den, så da må de spare og jobbe og tjene penger til den selv. 

Anonymkode: f3e92...382

Skrevet

Vi kjøpte til jul da sønnen vår gikk i første klasse. Har alderstilpasset,bruker så han spiller ikke noe han ikke bør spille. Har heller ikke mulighet til å laste ned spill selv.

Anonymkode: 31efa...451

Skrevet

Har hatt det siden gan var seks år. Men er streng på aldersgrenser, så jeg er den «kjipe moren». Han er nå 12.

Anonymkode: 11da4...63a

Skrevet

Mine barn har PlayStation, Xbox one, Nintendo switch, Nintendo Wii, Nintendo Wii u, super Nintendo, Nintendo 64, Xbox one x. 

Så her har dei mye å velge mellom 🤣 men nå er vi en skikkelig spill familie og, med egen spille bule, slik dei ikke sitter i stua. 

Anonymkode: 853a2...434

Skrevet

Vi har playstation, men den er ikke barna sin. Eldste på 6 år har egen bruker med noen spill til hennes alder. Ellers bruker vi den til å se tv (Netflix og NRKsuper). Hun har egen Nintendo switch med en del spill. 

Anonymkode: 8c035...096

Skrevet

Barna har hver sin. Minste på 7 har hatt siden hun var 5. Eldste på 11 har hatt siden han var 7. 

Anonymkode: 0ecdf...cca

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Barna har hver sin. Minste på 7 har hatt siden hun var 5. Eldste på 11 har hatt siden han var 7. 

Playstation altså, glemte å skrive det.. vi har også felles wii og xbox one på stua. 

Skrevet (endret)

Mannen har PlayStation. Den står i stua og brukes til film. Mannen spiller en sjelden gang på den. 

Jeg har Nintendo nes(gammel maskin fra sent 80 tallet) den spilles på 2 ganger i året av meg. 

Barna våre er små så foreløpig er NRK super, fantorangen og puslespill på pad helt greit.

Endret av junimamma81
Skrevet

sønnen på 5 har både Play stadion 4 og wii

Anonymkode: 48606...319

Skrevet

Sønnen fikk det da han var 5 år. 

Som du ser, så er det veldig vanlig. Bare kjør på!

Anonymkode: e2a51...d99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...