Gå til innhold

Har barna deres hoverboard?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva er maksfarten isåfall?

Anonymkode: 5d9e6...87f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri i verden om noen med mitt etternavn noen gang skal kjøre rundt i offentligheten med noe så patetisk som det der.

Skrevet

Nei

Anonymkode: 7d4ea...1f5

Skrevet

Nei

Anonymkode: c74e7...fa9

Skrevet

Nei, er veldig motstander! Ser utrolig patetisk ut, og barn har godt av å gå/sykle👍

Anonymkode: 1fd8e...3a8

Skrevet

Min har. Han får kun bruke den på lukket område eller hjemme (har veldig stor steinlagt gårdsplass, så guttene samles her med Hoverboard, skateboard o.l.)

Enig i at det er mer fornuftig å bruke sykkel eller beina til transport, men det gjør de jo uansett, med hoverboardet på ryggen. Men ser ingen grunn til at hoverboard er verre enn slim, fidgetspinners, Nerf og alt det andre unyttige de ønsker seg. Og mye heller ute i frisk luft og øve på triks på hoverboard sammen med venner, enn inne foran skjermen for å spille fortnite...

Anonymkode: 40b85...1e7

Skrevet

Trodde det var 16 års aldersgrense jeg 

Anonymkode: 31ddf...1b3

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trodde det var 16 års aldersgrense jeg 

Anonymkode: 31ddf...1b3

Det trodde jeg også, men nå mener jeg å ha lest at aldersgrensen er i ferd med å bli justert. Blir slike brett lovlige for yngre barn enn 16 år, så ser jeg på et slikt brett som et aktuelt fremkomstmiddel for mine barn. De har laaang skolevei og turen hjem består den av utelukkende motbakker. 

Anonymkode: 843a2...bb7

Skrevet

Ja😄 Bor i et nabolag lik Solsidan, så her møtes barna for å øve på triks og leke. Det er noen voksne som kjører rundt også 😂

Trygge gangstier ned til en båthavn og store områder hvor det ikke er trafikk. Har også en lang innkjørsel og gårdsplass hvor de ofte er. Ser ingenting feil med det. Vi har lagt bort alt av TV-spill, iPad og telefoner siden jul og barna har aldri fått så mye luft og mosjon før. 

Anonymkode: 9d3c5...9d1

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det trodde jeg også, men nå mener jeg å ha lest at aldersgrensen er i ferd med å bli justert. Blir slike brett lovlige for yngre barn enn 16 år, så ser jeg på et slikt brett som et aktuelt fremkomstmiddel for mine barn. De har laaang skolevei og turen hjem består den av utelukkende motbakker. 

Aldersgrensen fjernes og slike framkomstmidler blir sidestilt med sykler. Våre barn får ikke bruke de på skolens område, skolen har egne regler.

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aldersgrensen fjernes og slike framkomstmidler blir sidestilt med sykler. Våre barn får ikke bruke de på skolens område, skolen har egne regler.

At brettene ikke skal brukes på skolens områder skjønner jeg godt. Men jeg snakker om skoleveien. Særlig hjemveien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...