Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #1 Skrevet 13. april 2018 En mann inne på en FB gruppe vi er medlem av tok kontakt med meg i dag på Messenger. Det viser seg at vi har mange felles interesser, og spesielt innenfor det FB gruppen handler om. Vi har snakket på messenger mye i dag, mye om temaet, men også litt om barn og familie. Vi er begge gift. Han bor i USA. Hva tenker dere, er det ok jeg har kontakt med denne mannen? Vi har felles interesse innenfor et felt verken min mann eller venner har ( meditasjon, yoga etc). Dette er jo et menneske jeg aldri kommer til å treffe, men han virket veldig ok. Vi har slitt med mye av det samme. Nei, jeg vil ikke fortelle mannen min om det...ikke fordi jeg gjør noe galt, men fordi han ikke vil forstå. Anonymkode: 056c5...00a
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #2 Skrevet 13. april 2018 Hva skjer om din mann etter en stund likevel finner ut av at du har kontakt med ham, hva vil din mann gjøre/si/føle da? Nå vil ikke du si noe til din mann, men jeg ville sagt det likevel. Ville i hvert fall fortalt at jeg chattet en til en med noen fra gruppen. Anonymkode: 8bdf4...fce
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #3 Skrevet 13. april 2018 Fortell om det. Jeg var så dum og tenkte at det ikke var så farlig å snakke med en mann. Mannen fant det ut. Han ble IKKE blid ! Jeg flyttet ut i 3 uker pga dette . Var uvisst om vi skulle holde sammen. Det gjør vi heldighvis. Mitt råd er å fortelle om det. Anonymkode: cff8d...c8c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #4 Skrevet 13. april 2018 Det jeg tenker, er at han vil gjøre en big deal ut av noe som egentlig ikke er noe. At han tenker det er enda mer alvorlig iom at jeg forteller det, Takk for svar uansett. Får se om jeg snakker noe mer med denne mannen og ta det derfra. Anonymkode: 056c5...00a
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #5 Skrevet 13. april 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det jeg tenker, er at han vil gjøre en big deal ut av noe som egentlig ikke er noe. At han tenker det er enda mer alvorlig iom at jeg forteller det, Takk for svar uansett. Får se om jeg snakker noe mer med denne mannen og ta det derfra. Anonymkode: 056c5...00a Hvis du vet mannen din vil lage en stor sak ut av det om du forteller ham det på en ordentlig måte, da vil jeg tro at han vil lage en mye større sak ut av det om han oppdager denne kontakten senere. Jeg ville fortalt det innimellom noe annet, type "det er så kjekt å ha den lille kontakten på yogagruppen, dele erfaringer og tanker rundt det med meditasjon og yoga, og så har jeg kontakt med noen av dem utenom også innimellom hvor vi deler erfaringene med treningen". Da har du i hvert fall sagt at du har kontakt med noen og hvilken erfaring dere deler. Om han lurer på om det er en mann så kan du bare bekrefte det. Men om det er slik at mannen din generelt er veldig sjalu så er jo det et problem for dere, mer enn bare akkurat denne yoga-mannen fra USA. Det å ha den kontakten med den andre er det ikke noe galt i. Men det kommer jo også an på hvor personlige du og han ev. blir, for det kan bikke over i en slags emosjonell utroskap, og det kan skape problemer for deg og mannen. Men så lenge det er vennskapelig så er det ikke noe i veien å ha kontakt med mannen. Men om mannen din er generelt sjalu ville jeg tatt tak i det. Anonymkode: 8bdf4...fce
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #6 Skrevet 14. april 2018 Mannen bryr seg egentlig veldig lite om meg, vi er ikke veldig nære for tiden. Anonymkode: 056c5...00a
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #7 Skrevet 14. april 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Mannen bryr seg egentlig veldig lite om meg, vi er ikke veldig nære for tiden. Anonymkode: 056c5...00a I så fall vil ikke dette virke spesielt beroligende for ham, eller samlende for dere. Anonymkode: e81d2...f7f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #8 Skrevet 14. april 2018 Det kommer jo litt ann på hva du deler med denne mannen det? Om det er kun praktiske råd og tips så virker det spesielt om du må snakke med din mann om ham. Men dersom du deler private ting, følelser og tanker om deg selv og forholdet du er i syns jeg du skal trø forsiktig. Anonymkode: 7a45a...a86
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #9 Skrevet 14. april 2018 Tenker det er ugreit når du ikke vil fortelle mannen om det. Hadde det vært greit og en ikke-sak ville du fortalt ham det. Ikke sant? Anonymkode: 0bda6...70d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #10 Skrevet 14. april 2018 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kommer jo litt ann på hva du deler med denne mannen det? Om det er kun praktiske råd og tips så virker det spesielt om du må snakke med din mann om ham. Men dersom du deler private ting, følelser og tanker om deg selv og forholdet du er i syns jeg du skal trø forsiktig. Anonymkode: 7a45a...a86 Vi snakker kun om praktiske ting mht meditasjon osv. Ikke personlige ting. Snakket om at vi var gift, hadde barn, hva vi jobbet med, men ikke noe om følelser eller slike ting. Anonymkode: 056c5...00a
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #11 Skrevet 14. april 2018 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tenker det er ugreit når du ikke vil fortelle mannen om det. Hadde det vært greit og en ikke-sak ville du fortalt ham det. Ikke sant? Anonymkode: 0bda6...70d Det er derfor jeg ikke gidder å si noe pga det er en ikke sak på lik linje med da han en til en chatter om skolen med kvinnelige med studenter. Anonymkode: 056c5...00a
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #12 Skrevet 14. april 2018 Tenk motsatt: hadde det vært greit for deg om du oppdaget at mannen din over lengre tid hadde chattet med en dame - og holdt det hemmelig for deg? Hva hadde du tenkt om du oppdaget dette? Anonymkode: 3bf1b...757
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #13 Skrevet 14. april 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er derfor jeg ikke gidder å si noe pga det er en ikke sak på lik linje med da han en til en chatter om skolen med kvinnelige med studenter. Anonymkode: 056c5...00a Er du kona til en av mine medstudenter, kanskje? I så fall sjekk loggen til din mann... Anonymkode: c146b...858
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #14 Skrevet 14. april 2018 Det er ikke greit. Du virker som et lett bytte og spør du meg. Anonymkode: 29235...6b9
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #15 Skrevet 14. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tenk motsatt: hadde det vært greit for deg om du oppdaget at mannen din over lengre tid hadde chattet med en dame - og holdt det hemmelig for deg? Hva hadde du tenkt om du oppdaget dette? Anonymkode: 3bf1b...757 Ja, hvis de snakket fag og hun bodde halveis rundt jorda.. Anonymkode: 056c5...00a
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #16 Skrevet 14. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er du kona til en av mine medstudenter, kanskje? I så fall sjekk loggen til din mann... Anonymkode: c146b...858 Jeg sniker faktisk ikke i min manns logg... Anonymkode: 056c5...00a
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #17 Skrevet 14. april 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sniker faktisk ikke i min manns logg... Anonymkode: 056c5...00a Nei, men dere har åpenbart trøbbel i ekteskapet. Og det blir garantert ikke bedre av at du blander tredjeperson inn i det. Jeg tipper din mann allerede balanserer på kanten. Dere burde heller finne ut av ting, og da er åpenhet en fordel. Bare det at du vurderer å skjule det er nok til at du burde vite at du ikke bør nettopp skjule det.. Jeg studerer med en mann på et kvinnedominert studie, en mann med den klassiske " min kone forstår meg ikke". Han.later som kontakt med medstudenter er bare vennskap, noen blir trukket inn, andre står og ser på an accident waiting to happen... Anonymkode: c146b...858
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #18 Skrevet 14. april 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: SFortell om det. Jeg var så dum og tenkte at det ikke var så farlig å snakke med en mann. Mannen fant det ut. Han ble IKKE blid ! Jeg flyttet ut i 3 uker pga dette . Var uvisst om vi skulle holde sammen. Det gjør vi heldighvis. Mitt råd er å fortelle om det. Anonymkode: cff8d...c8c Mannen din høres voldsomt sjalu ut. Må du virkelig rapportere til han om du har kontakt med menn du sier mer enn hei til jevnlig? Syke greier. HI, jeg tenker selv at jeg kunne sagt det. Ikke for å informere men mer i gata «jeg har møtt en fra USA som kan så mye om dette, jeg har lært så mye av han» Dette fordi det er naturlig å dele slikt med den man står nærmest. Anonymkode: 2c0de...8d7
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #19 Skrevet 14. april 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Mannen bryr seg egentlig veldig lite om meg, vi er ikke veldig nære for tiden. Anonymkode: 056c5...00a Da er det viktigste spørsmålet for deg ikke om denne amerikaneren, men hva du og din mann gjør for forholdet deres, hvor dere fokuserer, hva dere gjør for å rydde opp i forholdet? Du driver med yoga og meditasjon. Kanskje har du og mannen sklidd fra hverandre. Kanskje kan dere redde forholdet, kanskje ikke. Men det er i din interesse å rydde opp i ditt liv. Snakk med mannen din i helgen, krev at dere begynner i parterapi om dere skal fortsette forholdet. Vil han ikke er det også et svar... Anonymkode: 8bdf4...fce
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #20 Skrevet 14. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Da er det viktigste spørsmålet for deg ikke om denne amerikaneren, men hva du og din mann gjør for forholdet deres, hvor dere fokuserer, hva dere gjør for å rydde opp i forholdet? Du driver med yoga og meditasjon. Kanskje har du og mannen sklidd fra hverandre. Kanskje kan dere redde forholdet, kanskje ikke. Men det er i din interesse å rydde opp i ditt liv. Snakk med mannen din i helgen, krev at dere begynner i parterapi om dere skal fortsette forholdet. Vil han ikke er det også et svar... Anonymkode: 8bdf4...fce Han...eller vi bare later som alt er greit, og vi er venner.Ikke noe krangling. Vi lever to separate liv egentlig. Spiser middag og kvelds sammen, sitter med hver vår mobil på kvelden. Ingen av oss tar iniativ til noe, ingen av oss er klar for noen form for drama eller skillsmisse. Jeg kjenner det er hyggelig å snakke med denne mannen fra USA, kanskje fordi han bor så langt borte og vi har felles interesser. Min mann ville aldri prøvd meditasjon eller yoga (har spurt). Anonymkode: 056c5...00a
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #21 Skrevet 14. april 2018 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han...eller vi bare later som alt er greit, og vi er venner.Ikke noe krangling. Vi lever to separate liv egentlig. Spiser middag og kvelds sammen, sitter med hver vår mobil på kvelden. Ingen av oss tar iniativ til noe, ingen av oss er klar for noen form for drama eller skillsmisse. Jeg kjenner det er hyggelig å snakke med denne mannen fra USA, kanskje fordi han bor så langt borte og vi har felles interesser. Min mann ville aldri prøvd meditasjon eller yoga (har spurt). Anonymkode: 056c5...00a Har dere barn? Hva tror du at dere gir barna når dere viser at dere ikke bryr dere om hverandre, at dere ikke kommuniserer annet enn om det dere må, at dere velger hverandre bort - og ikke en gang gidder forsøke gjøre noe med forholdet? Har dere barn skal du ikke bli overrasket om dine barn velger seg like dårlige forhold når de blir voksne - for det er det eneste de kjenner. Du ønsker oppmerksomhet, du ønsker samhøringhet, du ønsker interesse. Og fremfor å jobbe med det forholdet du er i velger du nå å få dette fra en fremmed som er "trygg". Har du tenkt på at det du driver med - yoga og meditasjon - og det du faktisk gjør mtp. forholdet ditt er helt motstridende? Anonymkode: 8bdf4...fce
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #22 Skrevet 14. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Har dere barn? Hva tror du at dere gir barna når dere viser at dere ikke bryr dere om hverandre, at dere ikke kommuniserer annet enn om det dere må, at dere velger hverandre bort - og ikke en gang gidder forsøke gjøre noe med forholdet? Har dere barn skal du ikke bli overrasket om dine barn velger seg like dårlige forhold når de blir voksne - for det er det eneste de kjenner. Du ønsker oppmerksomhet, du ønsker samhøringhet, du ønsker interesse. Og fremfor å jobbe med det forholdet du er i velger du nå å få dette fra en fremmed som er "trygg". Har du tenkt på at det du driver med - yoga og meditasjon - og det du faktisk gjør mtp. forholdet ditt er helt motstridende? Anonymkode: 8bdf4...fce Ja, vi har barn som har det helt fint. Vi er venner som kommuniserer godt. Vi har vokst fra hverandre. Jeg har veldig god kommunikasjon med denne andre mannen, og akkurat nå er det greit for meg. Anonymkode: 056c5...00a
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #23 Skrevet 14. april 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, vi har barn som har det helt fint. Vi er venner som kommuniserer godt. Vi har vokst fra hverandre. Jeg har veldig god kommunikasjon med denne andre mannen, og akkurat nå er det greit for meg. Anonymkode: 056c5...00a Det er jo helt tydelig at dere ikke har god kommunikasjon når du må spørre her inne om dette og du ikke tør ta opp det at du har en platonisk kontakt med en mann på andre siden av Atlanteren... Anonymkode: 8bdf4...fce
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #24 Skrevet 15. april 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo helt tydelig at dere ikke har god kommunikasjon når du må spørre her inne om dette og du ikke tør ta opp det at du har en platonisk kontakt med en mann på andre siden av Atlanteren... Anonymkode: 8bdf4...fce Jeg tør ta det opp, men vil ikke. Den andre mannen og jeg ble enige i går om at dette er en uskyldig flørt og iom at vi aldri kommer til å treffes så er det ike noe problem. Dette er min hemmlighet i en kjedelig hverdag. Anonymkode: 056c5...00a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2018 #25 Skrevet 15. april 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tør ta det opp, men vil ikke. Den andre mannen og jeg ble enige i går om at dette er en uskyldig flørt og iom at vi aldri kommer til å treffes så er det ike noe problem. Dette er min hemmlighet i en kjedelig hverdag. Anonymkode: 056c5...00a Ja, så nå er det plutselig en flørt, og ikke bare en diskusjon om meditasjon... Anonymkode: e9fc6...f96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå