Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #1 Skrevet 13. april 2018 ... med to damer? sorry, jeg er kanskje boring, men jeg gidder IKKE se min ektemann penetrere og fingre en annen jente. Og så forventer han at jeg skal ligge ved siden av å gni meg på klitoris i mens? Alle menn jeg har vært sammen med har trekantfantasi. Og misforstå meg rett. Jeg er ikke redd for at han skal være utro osv. Det er hans seksuelle fantasi nr en, fortalt fordi jeg har spurt. Men ja, kan kunne tenke seg å leve den ut. Jeg er for gammal! 36 år og vi har tre barn sammen. Kunne kanskje vært med da jeg var 19 pg usikker ;-) Anonymkode: 8cfa2...5fd
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #2 Skrevet 13. april 2018 tror ikke alle menn drømmer om dette.. men jeg forstår deg veldig godt, hadde vært bare respektløst og ekkelt for meg med trekant... hva hvis du svarer og forteller at du har en fanatsi om trekant med to menn og en kvinne..la din mann leke med tanken om hvordan en annen mann penetrerer deg...får se om han blir like gira å ha en trekant uansett fordeling mellom kjønn.. Anonymkode: 83379...b44
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #3 Skrevet 13. april 2018 Tror ikke at min drømmer om det. Men det skjer uansett ikke Anonymkode: 76759...839
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #4 Skrevet 13. april 2018 Det er med slike fantasier som en del andre at man godt kunne tenkt seg det i nuet. Men det er farer ved de følelses messig konsekvensene. Er gutt og kunne nokk både tenkt meg trekant med kona og en veninne. Og før den sak skyld med kona og enn annen mann (ikke en vi kjenner) (og kunn med henne som fokus) ganske enkelt fordi jeg liker at hun blir tilfredstilt. Men for det første har hun prøvd jentesex og funnet ut at det passet ikke henne og for det andre er jeg ganske usikker på om man vil kunne få utilsiktede konsekvenser følesesmesig og relasjonsmessig. Derfor tror jeg de fantasiene for allid vil bli fantasier selv om jeg blir særdeles opphisst av å tenke på det;-) Anonymkode: da2d6...f6c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #5 Skrevet 13. april 2018 Ikke mannen min Anonymkode: abe02...be4
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #6 Skrevet 13. april 2018 Nei, vi har snakket om det og han synes bare det virker slitsomt. Har mer enn nok med en dame! Anonymkode: 65e46...c6f
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #7 Skrevet 13. april 2018 Nei ikke min.. han synes det er mer enn nok å tilfredsstille meg 😂😂 Anonymkode: cd830...051
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #8 Skrevet 13. april 2018 Jeg har en gang hatt trekant med to menn. Og det var dæven så deilig! Skulle gjerne hatt dem begge på besøk igjen! Men når det er sagt: det er mer logisk å sette to menn på oppdraget om å tilfredsstille én dame, enn motsatt. En dame er fint i stand til å suge den ene og pule den andre samtidig. En mann kan umulig multitaske slike ting! Anonymkode: 78799...c07
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #9 Skrevet 13. april 2018 Min eks og jeg diskuterte dette. Han fortalte at han hadde hatt trekant noen ganger, både med to kvinner og to menn. Jeg lurte på hva han syntes om det, han sa at det var helt ok. Jeg spurte om det var noe han ønsket å gjøre flere ganger, men han sa at han ikke hadde noe behov for det. Før han opplevde trekant hadde han fantasert om det. Han angret ikke på at han hadde forsøkt det og at det der og da hadde vært spennende, men han sa at han egentlig ikke ønsket å ha det mer. Årsaken var at han hadde funnet ut at han satte langt mer pris på den intimiteten man kun kan ha om man er to, at man da kan være helt fokusert bare på en annen og også få fullt fokus selv. Anonymkode: f5214...c67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå