Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #1 Skrevet 13. april 2018 Stort flott hus med liten hage, lite utsikt og ganske innebygd ? Hva ville dere valgt? Anonymkode: 08ae6...668
Nyttårs barn Skrevet 13. april 2018 #2 Skrevet 13. april 2018 Spørs jo på mulighetene i det lille huset, kan det bygges ut, skal dere ha flere barn? Hvor stor plass har dere i dag? Mange vil ha problemer med å flytte inn i noe mindre. Kan snakke for meg selv. Vi kjøpte romslig og praktisk hus rett ved trafikkert vei og fullstendig uten utsikt. Angrer som en hund og har gjort det hele veien, men mannen ønsker ikke å flytte da vi har kort vei til "alt" Jeg savner litt hage,utsikt og generelt et finere strøk.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #3 Skrevet 13. april 2018 For oss hadde det vært viktigst med utsikt og hage. Selv om huset er lite, er det mulig å bygge på litt? Anonymkode: e9a74...7ee
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #4 Skrevet 13. april 2018 Hadde valgt de lille huset med den flotte tomta. Men kommer jo an på hvor mange dere er, og om dere får plass i det lille huset. Å ha litt boltreplass utenfor huset og den følelsen av frihet det gir, er, for oss, uvurderlig. Anonymkode: 0ea36...313
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #5 Skrevet 13. april 2018 Den flotte tomta, any day! Du kan endre alt utenom beliggenheten. Anonymkode: ea038...0dc
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #6 Skrevet 13. april 2018 Hus kan endres. Ikke tomt. Vi gikk for en rønne på fantastisk tomt. Det var noen tøffe perioder da vi pusset opp og bygde på. Nå nyter vi vår lille oase. Anonymkode: a77d9...fed
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #7 Skrevet 13. april 2018 Vi valgte lite hus på fantstisk tomt. Har bygget huset over dobbelt så stort nå. Ville aldri vært uten sjøutsikt, nærhet til strand og natur, stor og skjermet tomt osv. Huset får du gjort noe med, tomta er som den er... Anonymkode: 494b5...08a
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #8 Skrevet 13. april 2018 Det lille huset. Jeg bor i stor bolig nå, bodde i mindre bolig før, og savner den mindre boligen. Anonymkode: 1de84...9e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå