Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #1 Skrevet 13. april 2018 Har ei lita jente på 1,5 år som har fått det i munnen. Hun er tydelig plaget, ingen matlyst og har æsj og au i munnen. Værst er det på natta. Men vi har ikke fått noe tips til hva som kan hjelpe for å lindre de værste plagene. Noen her som har gode råd? 😇😊 Anonymkode: 2b1e5...27e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #2 Skrevet 13. april 2018 Er du sikker på at det er herpes? testet det? Selv får jeg sår inni munnen hvis jeg bruker feil tannkrem. Fikk et tips hos en bekjent, da jeg sa at jeg ofte var plaget med dette. Nå bruker jeg kun zendium tannkrem. Andre tannkremer inneholder såpe, som kan føre til sår i munnen. Regner med at dette også gjelder barnetannkrem. Anonymkode: 4917c...3da
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #3 Skrevet 13. april 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du sikker på at det er herpes? testet det? Selv får jeg sår inni munnen hvis jeg bruker feil tannkrem. Fikk et tips hos en bekjent, da jeg sa at jeg ofte var plaget med dette. Nå bruker jeg kun zendium tannkrem. Andre tannkremer inneholder såpe, som kan føre til sår i munnen. Regner med at dette også gjelder barnetannkrem. Anonymkode: 4917c...3da Har vært hos legen og alt tydet på at det er det. Feber, hovent tannkjøtt som det ble blemmer/sår på + tunge, dårlig matlyst osv. Typisk førstegangsutbrudd hos barn. Anonymkode: 2b1e5...27e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #4 Skrevet 13. april 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har vært hos legen og alt tydet på at det er det. Feber, hovent tannkjøtt som det ble blemmer/sår på + tunge, dårlig matlyst osv. Typisk førstegangsutbrudd hos barn. Anonymkode: 2b1e5...27e Ok. Skader kanskje ikke å tenke tannkrem uansett Kan jo gjøre at utbruddene går fortere over. Anonymkode: 4917c...3da
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #5 Skrevet 13. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ok. Skader kanskje ikke å tenke tannkrem uansett Kan jo gjøre at utbruddene går fortere over. Anonymkode: 4917c...3da Det er sant. Bare veldig vanskelig å pusse på ei som blir krakilsk for det er så vondt. Anonymkode: 2b1e5...27e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #6 Skrevet 13. april 2018 Altså, fikk dere ikke medisin hos legen? Man får jo i det minste en spesialsalve for sånt. Anonymkode: 225f2...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå