Gå til innhold

Spørsmål om mobilskoleappen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er helt ny for skolen vår. Jeg sendte en melding til kontaktlærer, men når jeg går gjennom appen, finner jeg i feb kopi av melding eller bekreftelse på sendt melding. Er det slik at vi kun får se innkommende meldinger? Jeg liker å ha oversikt over all kommunikasjon. 

Anonymkode: f5db7...837

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Den er helt ny for skolen vår. Jeg sendte en melding til kontaktlærer, men når jeg går gjennom appen, finner jeg i feb kopi av melding eller bekreftelse på sendt melding. Er det slik at vi kun får se innkommende meldinger? Jeg liker å ha oversikt over all kommunikasjon. 

Har endevendt innstillinger, uten at jeg har blitt noe klokere...

Skrevet

Nederst på appen, midt på, står det "meldingsbøker". Der finner du alle mld, både som du og skolen har sendt. Når du logger inn kommer du automatisk på "innboks". 

Anonymkode: e501f...ed0

Skrevet

Nei, når jeg går inn på meldinger, er det kun innboks som er alternativ... Og på innstillinger er det ikke noe alternativ for endringer.

Vi fikk bare en melding om å laste ned og bruke denne appen, uten videre forklaring 😳  

7A537BF8-F170-4CCD-B61C-BE5959E712C7.png

2A090431-654B-4A1F-B13C-57E0E8712BEC.jpeg

FC34E89A-0B07-43AC-8F17-E44A2A48A3D0.png

Skrevet

Hvilken app er det? Vi måtte først laste ned en blå transponder, husker ikke hva den het. Men den fungerte svært dårlig. Nå bruker vi den som heter "transponder meldingsbok", og har ikke opplevd noen problemer. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken app er det? Vi måtte først laste ned en blå transponder, husker ikke hva den het. Men den fungerte svært dårlig. Nå bruker vi den som heter "transponder meldingsbok", og har ikke opplevd noen problemer. 

Det er en app som heter mobilskole, enkelt og greit 😉

1A6DB764-5108-4B11-B524-5106A8ECAEE7.thumb.png.7bdcb20434d6c694afc54f698b06c157.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...