Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #1 Skrevet 12. april 2018 Den er helt ny for skolen vår. Jeg sendte en melding til kontaktlærer, men når jeg går gjennom appen, finner jeg i feb kopi av melding eller bekreftelse på sendt melding. Er det slik at vi kun får se innkommende meldinger? Jeg liker å ha oversikt over all kommunikasjon. Anonymkode: f5db7...837
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #2 Skrevet 12. april 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Den er helt ny for skolen vår. Jeg sendte en melding til kontaktlærer, men når jeg går gjennom appen, finner jeg i feb kopi av melding eller bekreftelse på sendt melding. Er det slik at vi kun får se innkommende meldinger? Jeg liker å ha oversikt over all kommunikasjon. Anonymkode: f5db7...837 Har endevendt innstillinger, uten at jeg har blitt noe klokere... Anonymkode: f5db7...837
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #3 Skrevet 12. april 2018 Nederst på appen, midt på, står det "meldingsbøker". Der finner du alle mld, både som du og skolen har sendt. Når du logger inn kommer du automatisk på "innboks". Anonymkode: e501f...ed0
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #4 Skrevet 12. april 2018 Nei, når jeg går inn på meldinger, er det kun innboks som er alternativ... Og på innstillinger er det ikke noe alternativ for endringer. Vi fikk bare en melding om å laste ned og bruke denne appen, uten videre forklaring 😳 Anonymkode: f5db7...837
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #5 Skrevet 12. april 2018 Hvilken app er det? Vi måtte først laste ned en blå transponder, husker ikke hva den het. Men den fungerte svært dårlig. Nå bruker vi den som heter "transponder meldingsbok", og har ikke opplevd noen problemer. Anonymkode: e501f...ed0
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #6 Skrevet 12. april 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilken app er det? Vi måtte først laste ned en blå transponder, husker ikke hva den het. Men den fungerte svært dårlig. Nå bruker vi den som heter "transponder meldingsbok", og har ikke opplevd noen problemer. Anonymkode: e501f...ed0 Det er en app som heter mobilskole, enkelt og greit 😉 Anonymkode: f5db7...837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå