Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #1 Skrevet 12. april 2018 Mulig et litt teit spørsmål, men er det noen grunn til å ikke spise for mye paprika? Toåringen kan uten problem spise en hel paprika som snacks. Tenker sånn.. C-vitsminsjokk eller lignende? 😄 Anonymkode: 62580...cef
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #2 Skrevet 12. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Mulig et litt teit spørsmål, men er det noen grunn til å ikke spise for mye paprika? Toåringen kan uten problem spise en hel paprika som snacks. Tenker sånn.. C-vitsminsjokk eller lignende? 😄 Anonymkode: 62580...cef De skiter rødt hvis de spiser mye, er alt jeg vet. Anonymkode: 420f5...8ac
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #4 Skrevet 12. april 2018 samma det om bæsjen er brun,rød eller lilla. Anonymkode: 9729f...88f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #5 Skrevet 12. april 2018 Min eeeeelsker paprika. Kjør på... Men holder kanskje med en halv en :P? Jeg fikk spise ubegrenset med egg som liten og kastet opp.. Gikk 10 år før jeg smakte på egg igjen! Anonymkode: 028fe...91d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #6 Skrevet 12. april 2018 Det går helt greit såfremt hun ikke viser noen tegn til at hun spiser for mye. Vondt i magen, allergisk reaksjon osv. Har en slik unge som spiser en tin i bøtter og lass før hun finner en annen ting hun spiser mye av. Kål, blomkål og slike ting må hun begrense litt, hun får så mye luft i magen om hun spiser for mye. En halv blomkål om dagen går fint, en hel gjør st hun blir sittende mye på do og pruppe 😂 Minsta har skikkelig dilla på klementiner i perioder, det e hun allergisk for. Vi har tenkt at det er mengden hun har spist, men det er det ikke. Heldigvis for henne så får hun bare hovene og røde lepper, så når hun får skikkelig lyst på så er det ingen stor krise. Til vanlig spiser hun veldig variert av frukt og grønt, så det er ikke ett problem. Anonymkode: f20e9...67e
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #7 Skrevet 12. april 2018 Nå er jeg voksen med spiserørsbrokk , kan ikke sammenlignes, men jeg får ikke lov til å spise paprika. Jeg vet ikke om barn som spiser mye paprika kan få halsbrann. ? Paprika er jo i chillifamilien. Anonymkode: 8491f...a0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå