Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #1 Skrevet 12. april 2018 Ser på Trademax sin side at det er endel ålreite hagemøbler. Gode priser også. Vurderer kjøp. Noen som har handlet herfra, og kan si noe om kvalitet, leveringstid og generell kundebehandling ? Anonymkode: d6849...764
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #2 Skrevet 12. april 2018 Jeg kjøpte hagemøbler der fra for et år siden. Veldig fornøyd med kvaliteten på møblene. Betalte vel rundt 700kr i frakt(mener det var rundt den prisen) de kjører det fra Sverige hvis jeg ikke husker feil. Hagemøblene mine ble noen uker forsinket, oppdaget det selv inne på «min side» men var ingen problem å komme i kontakt med de og de beklaget for at møblene ble forsinket. Anonymkode: b7851...8fb
klg,2 boys now:) Skrevet 13. april 2018 #3 Skrevet 13. april 2018 Har handlet endel møbler derfra.bra kvalitet og kjempe god service.vi fikk en vare feil,fikk den rette varen uten problem og fikk også beholde den vi fikk feil.var ett teppe.regnet med det kostet de mere å betale retur enn at vi bare beholdt det.sjåføren som leverte til oss sa at det var mye pågang i Norge og de kjørte hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå