Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #1 Skrevet 12. april 2018 Jeg har i alle år tenkt at jeg har overpronasjon, og kjøpt sko iht det (Har kun hatt Asics Gel Kayano de siste fem parene). Jeg løper kun på asfalt og behøver god demping. Har visst det motsatte av overpronasjon har jeg funnet ut nå, i og med at jeg har trykket på utsiden av fotbladet, ikke innsiden - så når jeg løper med sko for overpronasjon vil foten min kompensere for dette. Jeg har jo reagert på at alle skoene mine så fort blir veldig skjevslitt på ene siden på sålen, og blir helt skjeve, men har ikke falt meg inn å bytte skotype. Noen som har tips til gode sko med god demping som jeg kan prøve? Er jo en jungel der ute... Anonymkode: 1750e...5e2
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #3 Skrevet 12. april 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nike Vomero Anonymkode: ce83d...27e Takk for tips :-) Anonymkode: 1750e...5e2
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #4 Skrevet 12. april 2018 Mitt tips er å gå til noen som har greie på det, spesielt siden du løper mye på asfalt. De som er gode for meg, er ikke sikkert de passer deg Anonymkode: 263f9...e7c
MTF Skrevet 12. april 2018 #5 Skrevet 12. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Mitt tips er å gå til noen som har greie på det, spesielt siden du løper mye på asfalt. De som er gode for meg, er ikke sikkert de passer deg Anonymkode: 263f9...e7c Ja, det er sikkert lurt, men tenkte bare få noen tips som et utgangspunkt.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #6 Skrevet 12. april 2018 Motparten til Kayano er vel Asics Nimbus. Jeg sverger til Asics. Løper mye og langt, jeg får ofte blødninger fra tær med andre sko, fordi foten etter en stund begynner å skli i skoen og stanger i front. Asics sin såle passer mitt fotblad best. Det lønner seg også å gå opp 1/2 str på løpesko. Foten blir litt lengre på slutten av løpeturen, rett og slett fotbøyen som flater ut litt. Anonymkode: 05be6...beb
MTF Skrevet 12. april 2018 #7 Skrevet 12. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Motparten til Kayano er vel Asics Nimbus. Jeg sverger til Asics. Løper mye og langt, jeg får ofte blødninger fra tær med andre sko, fordi foten etter en stund begynner å skli i skoen og stanger i front. Asics sin såle passer mitt fotblad best. Det lønner seg også å gå opp 1/2 str på løpesko. Foten blir litt lengre på slutten av løpeturen, rett og slett fotbøyen som flater ut litt. Anonymkode: 05be6...beb Takk for tips - da skal jeg skrive opp Nimbus på listen over sko jeg bør prøve. Er jo generelt glad i Asics sine sko da de passer foten min bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå