Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #1 Skrevet 12. april 2018 Dette har jeg stusset på før også. Min eks, barnets far hadde en haug med kyssebilder av meg og han på FB flere år etter bruddet, til tross for at han fikk seg ny dame og har barn med henne. Nå har min nye kjæreste det samme med sin eks, brudd for et år siden, er det ikke normalt å slette typiske par bilder ved brudd? Eller er det bare meg? Anonymkode: 15007...186
litekreativtbrukernavn Skrevet 12. april 2018 #2 Skrevet 12. april 2018 Når jeg så overskriften tenkte jeg «vedder på at dette er en kvinne som skriver om en mann» 😂 Det er så typisk. Jeg tror faktisk ikke menn legger like mye i det, og tenker over det, som kvinner. Om du sier det til han «du, på tide å pakke bort kyssebildene med xen snart, kjære? 😉» så får du sikkert et forfjamset «åh, ja, Sorry. Er de der? He He» til svar. Noen er sikkert slu djevler, men de fleste menn bare tenker seg ikke om når det gjelder slikt. Uten at de mener å være kjipe 😊
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #3 Skrevet 12. april 2018 Trur ikkje eg hadde komt på å gå gjennom gamle bilder på jakt etter bilder av ekskjæreste engang. Men når det er sagt hadde eg aldri lagt ut kyssebilder heller. Er det noen som gjør det? Eks er del av min historie, og like naturlig at bilder av han er der som alle andre gamle bilder. Anonymkode: 030fc...f76
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #4 Skrevet 12. april 2018 2 minutter siden, litekreativtbrukernavn skrev: Når jeg så overskriften tenkte jeg «vedder på at dette er en kvinne som skriver om en mann» 😂 Det er så typisk. Jeg tror faktisk ikke menn legger like mye i det, og tenker over det, som kvinner. Om du sier det til han «du, på tide å pakke bort kyssebildene med xen snart, kjære? 😉» så får du sikkert et forfjamset «åh, ja, Sorry. Er de der? He He» til svar. Noen er sikkert slu djevler, men de fleste menn bare tenker seg ikke om når det gjelder slikt. Uten at de mener å være kjipe 😊 Haha ja ikke sant! Jeg hadde kommet til å slettet typiske par bilder av meg og eksen, og har forsåvidt gjort det også. Jeg har bare lurt på det egentlig, om det ikke er "normalt" å slette unna. Det var jeg selv som tok det opp med barnefar, at kanskje det var på tide å slette 8 års gamle kyssebilder Anonymkode: 15007...186
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #5 Skrevet 12. april 2018 Nå har jeg aldri lagt ut kyssebilder, men jeg ser på bildene mine som en del av min historie. Det inkluderer bilder med eksen. Med mindre det har et vondt brudd ville jeg latt bildene være. Jeg redigerer jo ikke min fortid fordi jeg har fått ny kjæreste. Man bør jo ikke være sjalu på en fortid. Men jeg ville aldri repostet direkte kjærestebilder om de kom opp i minner. Anonymkode: c997c...279
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #6 Skrevet 12. april 2018 Jeg tenker at det er greit å få bort sånne bilder på Facebook. Handler ikke om å redigere fortiden. For bilder kan tas vare på, men trenger ikke være til visning i det offentlige. De bildene hører fortiden til, og ikke når man har ny kjæreste. Synes faktisk det er litt respektløst å ha kjæreste bilder på face med eksen når man har ny. De bildene kan man ta vare på et annet sted. Anonymkode: 87996...0da
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #7 Skrevet 12. april 2018 Man har selvfølgelig ikke gamle kyssebilder med xen oppe på Facebook. Når man slår opp tar man dem ned fra veggen. Veggen i stua og veggen på Facebook. Med mindre du er typen som deler flere tusen bilder i året og bildene drukner i mengden. Men da er du uansett rar.. Anonymkode: 55b94...cd1
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #8 Skrevet 12. april 2018 Hadde jeg hatt kyssebilder (men det tar jeg ikke) så ville jeg fjernet dem. Jeg har noen bilder på facebook fra da jeg var sammen med en ex, men det er fra en hyttetur der vi går på ski, så det er ikke tydelig at det er en kjæreste det var snakk om. De kan fint ligge. Det er dessuten ikke jeg som har lagt de ut, så gidder ikke styre med å kontakte eksen for å fjerne dem. Da en venn slo opp med kjæresten så ba hun om at jeg skulle fjerne noen bilder av dem, og det gjorde jeg selvfølgelig. Slettet ganske mange andre bilder også i den runden som ikke var viktig at skulle ligge på facebook. Anonymkode: c9c2b...3a8
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #9 Skrevet 12. april 2018 Tenker ikke på å slette "vanlige" bilder, men sånn type kysse bilder, sitte i armkroken med teksten "Heldige meg, som har en så fantastisk/nydelig/flott/super kjæreste". Syns det er utrolig sært å ha liggende. Noen er jo ikke aktive på FB, noen er veldig aktiv og legger ut tusen bilder. Verken min eks eller ny kjæreste legger ut så mange bilder, så de ligger ganske åpenlyst og vet jo at de begge har bladd forbi dem en haug av ganger hi Anonymkode: 15007...186
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #10 Skrevet 12. april 2018 Kjenner en som får ny dame og forlover seg opp til 4 ganger i året, hver gang legge han ut haugevis av bilder. Så blir det slutt og han bruker sikkert dager på å få slette alle. Like morsomt hver gang. Anonymkode: 37676...dd0
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #11 Skrevet 12. april 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjenner en som får ny dame og forlover seg opp til 4 ganger i året, hver gang legge han ut haugevis av bilder. Så blir det slutt og han bruker sikkert dager på å få slette alle. Like morsomt hver gang. Anonymkode: 37676...dd0 😂 Anonymkode: 87996...0da
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #12 Skrevet 12. april 2018 Har ingen kyssebilder på FB. Og hadde mannen lagt ut noe slikt av oss hadde jeg lurt på om det hadde rablet for han. For å svare på spørsmålet, hadde jeg hatt slike bilder hadde jeg nok fjernet de. Tror menn er litt sløve på det området. Anonymkode: 07a63...90c
beef sister Skrevet 12. april 2018 #13 Skrevet 12. april 2018 Hvorfor skal man fjerne gamle bilder? Det er jo en del av historien og livet. Kunne ikke falt meg inn å reagere på det engang. Hva er liksom problemet? At noen, gud forby, skulle tro at partneren din er sammen med en annen enn deg?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #14 Skrevet 12. april 2018 Et og annet bilde av eksen hadde jeg aldri reagert på. Men kyssebilder? Det er jo kleint uansett om det er eks eller ikke, så det ville jeg aldri hatt ute på nett. Anonymkode: f4609...c6b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #15 Skrevet 12. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kjenner en som får ny dame og forlover seg opp til 4 ganger i året, hver gang legge han ut haugevis av bilder. Så blir det slutt og han bruker sikkert dager på å få slette alle. Like morsomt hver gang. Anonymkode: 37676...dd0 B? 😅 Anonymkode: f4609...c6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå