Gå til innhold

Nå blir det krig..


Anbefalte innlegg

Skrevet

..

Anonymkode: 322cc...c2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I verden? 

Mellom deg og noen?

Anonymkode: 09a18...bf5

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

I verden? 

Mellom deg og noen?

Anonymkode: 09a18...bf5

Tror at hn mener i verden.

Anonymkode: 3b325...14f

Skrevet

Krig har det vert lenge... men ikke alt vi får

vite gjennom nyheter altså 😆

Anonymkode: 56ed4...4ef

Skrevet

Nesj

Anonymkode: 4f86f...3cd

Skrevet

Når folket i USA har valgt en president uten et snev av diplomatisk sans eller takt og tone så går det slik..

jeg er også redd for at det ender med krig hvis han blir sittende med en aktiv Twitter konto 

Anonymkode: 8fcf5...a0f

Skrevet

Oversettelsesfeil.

Alt styret for en oversettelsesfeil

Antakeligvis bevisst, fra Trumps kontor.

Vestlig presse: "Russland har sagt de vil skyte ned en hver missil over Syria og angripe avskytingsrampen".

Det som egentlig ble sagt, for over en måned siden: "et hvert missil-angrep på russiske styrker i Syria vil bli skutt ned og avskytingsrampen angrepet".

Anonymkode: 4a246...338

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når folket i USA har valgt en president uten et snev av diplomatisk sans eller takt og tone så går det slik..

jeg er også redd for at det ender med krig hvis han blir sittende med en aktiv Twitter konto 

Anonymkode: 8fcf5...a0f

Han er jo tilbakestående.. hvordan skal det gå!? 

Anonymkode: 322cc...c2a

Skrevet

Sier litt om hvor lam i bakhode og actionkåte amerikanerne er når de stemte.

Anonymkode: 1b226...dde

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sier litt om hvor lam i bakhode og actionkåte amerikanerne er når de stemte.

Anonymkode: 1b226...dde

Nå var det vel ikke slik at folket hadde siste ord i den avgjørelsen. Trump vant ikke hos folket

Anonymkode: 58677...ae7

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når folket i USA har valgt en president uten et snev av diplomatisk sans eller takt og tone så går det slik..

jeg er også redd for at det ender med krig hvis han blir sittende med en aktiv Twitter konto 

Anonymkode: 8fcf5...a0f

Herregud, på den kontoen kommer det ut mye rart. At han sitter som president er en skam, fyren er jo en idiot

Anonymkode: f5110...06c

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, på den kontoen kommer det ut mye rart. At han sitter som president er en skam, fyren er jo en idiot

Anonymkode: f5110...06c

Det er helt krise - og det er jo like ille med alle de idiotene som støtter dette sirkuset - men mange amerikanere ser jo ikke lengre enn sin egen nesetipp, og absolutt ikke utover egne landegrenser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...