Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #2 Skrevet 11. april 2018 I verden? Mellom deg og noen? Anonymkode: 09a18...bf5
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #3 Skrevet 11. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: I verden? Mellom deg og noen? Anonymkode: 09a18...bf5 Tror at hn mener i verden. Anonymkode: 3b325...14f
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #4 Skrevet 11. april 2018 Krig har det vert lenge... men ikke alt vi får vite gjennom nyheter altså 😆 Anonymkode: 56ed4...4ef
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #6 Skrevet 12. april 2018 Når folket i USA har valgt en president uten et snev av diplomatisk sans eller takt og tone så går det slik.. jeg er også redd for at det ender med krig hvis han blir sittende med en aktiv Twitter konto Anonymkode: 8fcf5...a0f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #7 Skrevet 12. april 2018 Oversettelsesfeil. Alt styret for en oversettelsesfeil Antakeligvis bevisst, fra Trumps kontor. Vestlig presse: "Russland har sagt de vil skyte ned en hver missil over Syria og angripe avskytingsrampen". Det som egentlig ble sagt, for over en måned siden: "et hvert missil-angrep på russiske styrker i Syria vil bli skutt ned og avskytingsrampen angrepet". Anonymkode: 4a246...338
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #8 Skrevet 12. april 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når folket i USA har valgt en president uten et snev av diplomatisk sans eller takt og tone så går det slik.. jeg er også redd for at det ender med krig hvis han blir sittende med en aktiv Twitter konto Anonymkode: 8fcf5...a0f Han er jo tilbakestående.. hvordan skal det gå!? Anonymkode: 322cc...c2a
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #9 Skrevet 12. april 2018 Sier litt om hvor lam i bakhode og actionkåte amerikanerne er når de stemte. Anonymkode: 1b226...dde
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #10 Skrevet 12. april 2018 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sier litt om hvor lam i bakhode og actionkåte amerikanerne er når de stemte. Anonymkode: 1b226...dde Nå var det vel ikke slik at folket hadde siste ord i den avgjørelsen. Trump vant ikke hos folket Anonymkode: 58677...ae7
Anonym bruker Skrevet 12. april 2018 #11 Skrevet 12. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Når folket i USA har valgt en president uten et snev av diplomatisk sans eller takt og tone så går det slik.. jeg er også redd for at det ender med krig hvis han blir sittende med en aktiv Twitter konto Anonymkode: 8fcf5...a0f Herregud, på den kontoen kommer det ut mye rart. At han sitter som president er en skam, fyren er jo en idiot Anonymkode: f5110...06c
MTF Skrevet 12. april 2018 #12 Skrevet 12. april 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herregud, på den kontoen kommer det ut mye rart. At han sitter som president er en skam, fyren er jo en idiot Anonymkode: f5110...06c Det er helt krise - og det er jo like ille med alle de idiotene som støtter dette sirkuset - men mange amerikanere ser jo ikke lengre enn sin egen nesetipp, og absolutt ikke utover egne landegrenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå