Gå til innhold

kvalme - hele familien


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noe spesilt som går? Vi er kvalm men spyr ikke. Er nå på 3 dag. Noen andre her inne?

Anonymkode: d37f4...37a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe som går!? Leser du ikke aviser!? Noro, kjære! Noro😚

Anonymkode: 92308...e36

Skrevet

Jeg leser aviser men har ikke fått med meg at Noro sprer kvalme uten oppkast? Kan du sende meg det jeg ikke har fått med meg?

Anonymkode: d37f4...37a

Skrevet

Har hørt fra flere i bygda at de gikk kvalme i flere dager, opptil en uke før det brøt ut skikkelig! Det er noro som går her 🤢🤮

Anonymkode: 94cf1...250

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har hørt fra flere i bygda at de gikk kvalme i flere dager, opptil en uke før det brøt ut skikkelig! Det er noro som går her 🤢🤮

Anonymkode: 94cf1...250

Noen var bare kvalme uten at det kom noe mer, så vi får krysse fingrene på at det skjer med dere :)

 

God bedring :)

Anonymkode: 94cf1...250

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg leser aviser men har ikke fått med meg at Noro sprer kvalme uten oppkast? Kan du sende meg det jeg ikke har fått med meg?

Anonymkode: d37f4...37a

Kan bare sende deg ønsker om god bedring.. om dere slipper unna  med bare kvalme er dere heldige🤪

Anonymkode: 92308...e36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...