Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #1 Skrevet 11. april 2018 Hei, Er det noe spesilt som går? Vi er kvalm men spyr ikke. Er nå på 3 dag. Noen andre her inne? Anonymkode: d37f4...37a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #2 Skrevet 11. april 2018 Noe som går!? Leser du ikke aviser!? Noro, kjære! Noro😚 Anonymkode: 92308...e36
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #3 Skrevet 11. april 2018 Jeg leser aviser men har ikke fått med meg at Noro sprer kvalme uten oppkast? Kan du sende meg det jeg ikke har fått med meg? Anonymkode: d37f4...37a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #4 Skrevet 11. april 2018 Har hørt fra flere i bygda at de gikk kvalme i flere dager, opptil en uke før det brøt ut skikkelig! Det er noro som går her 🤢🤮 Anonymkode: 94cf1...250
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #5 Skrevet 11. april 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har hørt fra flere i bygda at de gikk kvalme i flere dager, opptil en uke før det brøt ut skikkelig! Det er noro som går her 🤢🤮 Anonymkode: 94cf1...250 Noen var bare kvalme uten at det kom noe mer, så vi får krysse fingrene på at det skjer med dere God bedring Anonymkode: 94cf1...250
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #6 Skrevet 11. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg leser aviser men har ikke fått med meg at Noro sprer kvalme uten oppkast? Kan du sende meg det jeg ikke har fått med meg? Anonymkode: d37f4...37a Kan bare sende deg ønsker om god bedring.. om dere slipper unna med bare kvalme er dere heldige🤪 Anonymkode: 92308...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå