Gå til innhold

Bevisstløs av lystgass?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk lystgass under fødselen og vet at man kan føle seg full/rusa eller kvalm, men at jeg skulle miste bevisstheten kom uventet! Er det normalt??

Jm sa noen ble litt svimle de første riene, men at det gikk over. Det gjorde det ikke, jeg ble borte flere ganger og brukte riepausene på å våkne til igjen. Sprøtt og irriterende, for jeg rakk knapt å si hva jeg ville før neste ri kom! Jm mente jeg kunne slutte å puste i maska litt før rien slutta, men det var ikke så lett å merke hvor grensen gikk og jeg trengte jo lindringen. 

Etter fødselen satt morkaken fast, og i et av forsøkene på å få den ut, ba legen meg gå "all in" med lystgassen. De hadde skrudd opp blandingen ekstra (fra 50 til 80%) og jeg kjempet hardt for å komme til bevissthet igjen; jeg kunne verken høre, åpne øynene eller røre meg!

Flere som har opplevd dette??

Anonymkode: 963e9...7af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt.. men under en av riene pustet keg kanskje for lenge i maska kan detvirke som. Da ble jeg liksom helt vekk og trodde jeg hørte fuglekvitter/ piping.. kom sånn veldig sakte tilbake igjen når de snakket til meg... Kan det være noe av det samme?

Anonymkode: ce492...c38

Skrevet

Jeg ble veldig svimmel og følte jeg holdt på å svime av når jeg pustet inn lystgassen, så jeg turte ikke mer enn to runder med den. Det var utrolig ekkelt.

Anonymkode: bb719...72b

Skrevet

Jeg ble helt ape kanari av lystgassen. Elsket det! 

Anonymkode: cf68d...5dc

Skrevet

Jeg merket absolutt null virkning. Eneste grunnen til at jeg fortsatte var at det kjentes Ok ut å ha noe å fokusere på. 

Anonymkode: 55484...47b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...