Gå til innhold

Tid for solkrem igjen. Hvilken kjøper jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En treåring og en ettåring. Like vanskelig hver gang. Høy faktor er viktig ;) 

Anonymkode: 1d904...bcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er veldig fornøyd med Cliniderm. Denne får grønt smil for miljøvennlighet på alle faktorene den kommer i. Flere andre merker er miljøvennlig kun på noen faktorer og ikke på andre. I tillegg mener jeg den har fått gode skussmål på at den holder faktoren den lover. Vi bruker den når vi drar på ferie til syden og er godt fornøyd. Den stopper på faktor 25 så om du skal ha høyere faktor må du velge en annen (vi bruker et annet merke på faktor 50 de første dagene i syden). Hvert år testes solkremmer så om du søker kan du lese mer om solkremmene på testene.       

Anonymkode: 0d95c...a52

Skrevet

Den som er på salg ;)

Jeg har fire barn, og det går en del solkrem gjennom sommeren. Jeg kjøper den som er på tilbud på det apoteket jeg er på, og har aldri hatt hverken solbrente barn.

Anonymkode: 587aa...a72

Skrevet

Testene er forskjellige fra år til år, den som var best det ene året er versting det neste. Bryr meg lite om testene og bruker Cliniderm på både store og små her i huset, ikke brukt annet siste 20 år og er veldig fornøyde.

Anonymkode: 5a95f...eb0

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Testene er forskjellige fra år til år, den som var best det ene året er versting det neste. Bryr meg lite om testene og bruker Cliniderm på både store og små her i huset, ikke brukt annet siste 20 år og er veldig fornøyde.

Takk for alle svar, men takk spesielt for dette. Jeg trengte å høre dette ;) Det er så vanskelig å henge med i svingene, og jeg vil så gjerne det beste for barna (det vil vi jo alle, altså). Men da blir det den som ser best ut der og da. 

Anonymkode: 1d904...bcc

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Cliniderm har gjort på godt på testene i mange år nå

Anonymkode: 0d95c...a52

Skrevet

Vi bruker også Cliniderm. De kommer godt ut i tester, beskytter godt,- og viktigst av alt: den trekker raskt inn i huden og man blir ikke klissete!

Anonymkode: 9b1bf...f93

Skrevet

I år skal jeg prøve Yves rocker 50+ ☺️

Anonymkode: ed7a6...d7f

Skrevet

Dermica kids faktor 30 har jeg brukt til mine barn i flere år nå. Rimelig(selv om den hadde steget noe i pris i år) og uten uønskede stoffer.

Anonymkode: 60dae...c82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...