Gå til innhold

Jeg vil bli renholder☺️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid vært glad i å vaske og er god til det får jeg høre.Nå leker jeg med tanken å starte eget firma.Noen som har gjort dette og vil gi meg noen tips?☺️

Anonymkode: 9e705...949

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noe fagbrev, kurs? Har du jobbet med renhold? hvis ikke anbefaler jeg deg å jobbe i et firma først, og få deg litt erfaring og kanskje litt kontakter

Anonymkode: ab9be...383

Skrevet

Du tenker på å starte vaske hjemme hos folk da, eller tenker du å ta fagbrev og utdanne deg til renholder?

Jeg vasker ikke selv, men kjenner et par stykker som gjør det. Mammaen til en kollega av meg vasker på sykehuset, hun har fagbrev og har ansvaret for nedvask av operasjonsrom osv og organiserer det. Hun er en mellomleder som da har flere under seg som vasker og desinfiserer rom på sykehuset.

Jeg har også vaskehjelp, det er kona til en av mannens kollegaer som vasker her. Hun har ingen utdannelse, men har et enkelsmannsforetak med en ansatt i tillegg til seg selv. De tar på seg vanlig husvask hjemme hos folk.

Anonymkode: 444c9...c15

Skrevet

Å så bra! Har selv kunne tenkt meg det, men med ryggplager ville det aldri kunne funke. 

Kanskje du kan ta et fagbrev? Da har du et bra grunnlag, også for å starte firma. Anbefaler deg å jobbe under et firma først, slik at du får erfaring før du eventuelt starter ditt eget firma!

Lykke til!

Anonymkode: f342c...5ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...