Gå til innhold

Hvor mye kontakt i starten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer!

Jeg har vært på date med en mann 3 ganger og skal møte han for 4. gang idag. Vi har ikke hatt sex, men kysset en god del. 

Jeg personlig synes vi har hatt det svært hyggelig når vi har vært sammen, MEN vi har så og si ingen kontakt utenom. Vi har avtalt møtene når vi har vært sammen. Føler det kun er jeg som i etterkant har sendt melding og takket for en hyggelig dag. Han sa sist vi var sammen at han likte meg veldig godt. 

Likevel er det nesten så jeg føler noe er "galt". Jeg skal møte han senere idag og lurer på hvordan jeg kan ta dette opp med han. Hva kan jeg forvente av han etter 3. date? Kan jeg forvente at han møter andre kvinner samtidig?

Skal sies at jeg er helt ute av "gamet" og ikke vet hvordan "fremgangen" er. 

Anonymkode: a027b...576

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere? 

Jeg er i midten av 20åra, og ville syns det var rart å date en mann jeg ikke hadde noe kontakt med ellers. På vår alder går det mest i snapchat har jeg hørt, så jeg regner med det ville blitt en del snappen mellom datene.

Men uansett, jeg ville nok ikke tatt det opp med han enda. Ville latt det gå noen dater til, forsiktig prøvd å kontakte han utenom og om det er laber interesse for å snakke sammen ville jeg bare droppet hele fyren. 

Anonymkode: 6f88c...185

Skrevet

Dette varierer nok veldig utifra alder og mennesketyper.

Mannen min var skikkelig treg til å ta kontakt den første tiden, og det var kun korte meldinger jeg fikk. Men jeg satset og nå har vi vært lykkelig gift i 10 år.

Lykke til!

Anonymkode: 3f14d...0f5

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gamle er dere? 

Jeg er i midten av 20åra, og ville syns det var rart å date en mann jeg ikke hadde noe kontakt med ellers. På vår alder går det mest i snapchat har jeg hørt, så jeg regner med det ville blitt en del snappen mellom datene.

Men uansett, jeg ville nok ikke tatt det opp med han enda. Ville latt det gå noen dater til, forsiktig prøvd å kontakte han utenom og om det er laber interesse for å snakke sammen ville jeg bare droppet hele fyren. 

Han er i 30-årene, jeg er i begynnelsen/midten av 20-årene. For min del er snapchat i daglig bruk, men vet ikke om han bruker det så mye. Skal la det gå litt til da, så får jeg ta det derifra og se hvordan det går fremover :) 

Skrevet

Dater en jeg også nå å sender hverandre meldinger selv når vi er på jobb. Vi snakker sammen på meldinger hver dag,å får han ikke svar på noen timer så lurer han på om han har sagt noe galt,for er så ulikt meg å være så treg å svare. Jeg hadde fort mistet interessen om vi ikke hadde snakket utenom når vi møtes.

Anonymkode: ce296...c40

Skrevet

Jeg er 31 og han er 35 foresten om det har noe å si :) Tror jeg har funnet rette mannen,har bare vært på noen dater med han men likevel virker det som han har tenkt å sende blomster med bud til meg idag pga bursdagen min <3  

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 31 og han er 35 foresten om det har noe å si :) Tror jeg har funnet rette mannen,har bare vært på noen dater med han men likevel virker det som han har tenkt å sende blomster med bud til meg idag pga bursdagen min <3  

Åå, heldiggris. Masse lykke til videre, håper du har funnet den rette! :nigo:

Skrevet

Er nok dødt her vil jeg tro! Følte ting gikk skeis igår (vet ikke om han følte det likt?)... Han var veldig stille og lukket, ikke hørt noe i etterkant! 

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er nok dødt her vil jeg tro! Følte ting gikk skeis igår (vet ikke om han følte det likt?)... Han var veldig stille og lukket, ikke hørt noe i etterkant! 

Høres nesten litt ut som han bare er ute etter sex. Sier det ikke for å slem,men har erfaringer med menn som oppfører seg sånn å da har de dessverre kun vært ute etter sex.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åå, heldiggris. Masse lykke til videre, håper du har funnet den rette! :nigo:

Takk for det :D

Skrevet

Når jeg dater, og er forelsket, så forventer jeg at mannen viser ihvrertfall litt interesse gjennom dagen, via meldinger e.l. Dette fordi jeg syns et forhold i utgangspunktet skal være bygget på vennskap og interesse for hverandre. Man skal vise at man tenker på personen. Man gir jo oppmerksomhet til det man er brenner for, tenker. jeg. Og er det ikke litt oppmerksomhet, nei da er det dødfødt. 

Gi det en sjans, men ikke hold ut for lenge. Du kjenner igjen en ivrig mann når du finner en.

Anonymkode: 591c1...de0

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høres nesten litt ut som han bare er ute etter sex. Sier det ikke for å slem,men har erfaringer med menn som oppfører seg sånn å da har de dessverre kun vært ute etter sex.

Tok det opp med han igår, da jeg trodde han var ute etter sex. Sa at det ikke passet, men da sa han at det var han absolutt ikke ute etter... Om det var forsvar eller ikke vet jeg ikke, men prøvde å ta "den" samtalen.

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tok det opp med han igår, da jeg trodde han var ute etter sex. Sa at det ikke passet, men da sa han at det var han absolutt ikke ute etter... Om det var forsvar eller ikke vet jeg ikke, men prøvde å ta "den" samtalen.

Min erfaring med de som kun er ute etter sex, så er de skikkelig på hugget frem til sexen. Det vil si masse meldinger og masse oppmerksomhet, sex og så ingenting :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...