Gå til innhold

Poppeloppane ass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med den serien??

En båt kommer kjørende. Noen roper «meg!» og båten svinger til høyre. Noen roper «meg!» og båten svinger til venstre. Så kjører båten på land, tre fugler kvekker, og inni båten er det noen rare dyr (poppeloppane.) Det tutar i hornet, og snurrerene på hodet gjør at poppeloppane flyr ut. 

Ingenting, absolutt ingenting, henger på greip. Så, på et eller navnet tidspunkt banker det på døra. Poppeloppane faller på ryggen. Dette skjer tre ganger. Så går dørene opp, og langt der borte kommer det en eske.

Hvor høye var de som lagde denne serien og tenkte at dette er en god ide? Jeg blir matt.

Anonymkode: 98414...7eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂😂

Hater poppeloppane av hele mitt hjerte, men 2,5åringen elsker det! 

Anonymkode: d8096...906

Skrevet

Heller poppeloppene enn drømmehagen. Det er syretripp det! 

Anonymkode: a5c34...002

Skrevet

Helt grusomt, poppeloppaaaane😂 like ille som drømmehagen når de to eldste så på det. Men hun på 1,5 år følger bitte litt med..hehe..men som du sier henger det ikke på greip😂

Anonymkode: 96078...378

Skrevet

Hallo? Dere har jo ikke fulgt med! Her er det mye lærerikt for de små. Begreper, korte ord, you name it. Kom ikke her å rakk ned på Poppeloppane!! (Shit- tror jeg må få meg et liv) 🙈

Anonymkode: 03b57...3a0

Skrevet

Synes den er helt ok.

Lodde og Linn gir meg morderiske tendenser... 

Anonymkode: eea61...17b

Skrevet

Jeg kan forstå at de små digger dem, men likevel syns jeg det er så rart laget. Jeg lurer på logikken - for den finnes virkelig ikke. 

Rar barne-TV. 

HI

Skrevet

Poppiloppane er helt ok, den grusomme stemmen til Lodde og Linn og moraliserende drittunge Daniel Tiger takler jeg ikke

Anonymkode: 92398...97f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det med den serien??

En båt kommer kjørende. Noen roper «meg!» og båten svinger til høyre. Noen roper «meg!» og båten svinger til venstre. Så kjører båten på land, tre fugler kvekker, og inni båten er det noen rare dyr (poppeloppane.) Det tutar i hornet, og snurrerene på hodet gjør at poppeloppane flyr ut. 

Ingenting, absolutt ingenting, henger på greip. Så, på et eller navnet tidspunkt banker det på døra. Poppeloppane faller på ryggen. Dette skjer tre ganger. Så går dørene opp, og langt der borte kommer det en eske.

Hvor høye var de som lagde denne serien og tenkte at dette er en god ide? Jeg blir matt.

...du har ikke sett Teletubbene du eller? Der snakker vi kreative skribenter på LSD 😂 Poppeloppene har i det minste fengende intro og temaer.

Anonymkode: a8161...760

Skrevet

Den er svært pedagogisk. Lærer barna ulike begrep

Anonymkode: b8141...f4e

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan forstå at de små digger dem, men likevel syns jeg det er så rart laget. Jeg lurer på logikken - for den finnes virkelig ikke. 

Rar barne-TV. 

HI

Gjentagelser... det er pedagogisk. Også temaer og begrep som «over/under», «frem/bak» osv 

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjentagelser... det er pedagogisk. Også temaer og begrep som «over/under», «frem/bak» osv 

Ja jo, den biten er bra. Men det er sånn ca ett minutt av hele greia. Resten er bare masse sammensurium. Og joda, jeg har sett både drømmehagen og teletubbiene, og de er like ille. 

HI

Skrevet

Liker dem, jeg! Elsker når det er safttid. Prikk og flekk, derimot, det er tvilsomme typer...

Skrevet

Daniel Tigers moralkvalmende kvarter er virkelig det verste. 

Anonymkode: b02f2...31c

Skrevet

Hahahaha! Jeg liker poppeloppane, de er noen rampete jævler. Prikk og flekk er temmelig freaky, den stemmen og hele settingen gir meg frysninger. Lodde og Linn er grusomt irriterende. Digger teletubbies og "tubbycustard" 😂.  Daniel Tiger kjenner jeg rykker litt i meg, at det er muuulig å være så moraliserende. Gleder meg til eldste blir gammel nok til å se Pippi, Emil i lønneberget og den gode, gamle galskapen. Prøver å få henne til å like Mummitrollet, men hun er lite samarbeidsvillig enda. 😋

Skrevet

Nå er det vel de samme personene (m.a. Anne Wood) som lager/produserer både Poppeloppane («Twirlywoos»), og de gamle psykedeliske klassikerene Drømmehagen («In the Night Garden) og Teletubbies.

Da er det vel kanskje ikke så rart alle disse seriene er like merkelige. 😳

Samme dame er foresten ansvarlig for Tøydokke Anna («Ragdolly Anna») fra min barndom. Jeg har bare gode minner fra den serien!

Skrevet

Synes serien er helt ok.  Og barna ler høyt av poppeloppane. Faktisk er ikke barna mine så glad i barnetv,  de gjør heller noe annet.  Men når poppeloppane begynner,  kommer de styrtende for å se. Etterhvert synes jeg også de er litt artige. Men Lodde og Linn, oioi,  da går jeg på kjøkkenet. 

Anonymkode: 433b3...a37

Skrevet

Måtte Google det. Barna er store og ser ikke på barnetv mer. Måtte bare le😂 Tror de må ha røyka samme sokkene som de som lagde drømmehagen🙈

Anonymkode: 7fa82...7e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...