Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #1 Skrevet 11. april 2018 Hva er det med den serien?? En båt kommer kjørende. Noen roper «meg!» og båten svinger til høyre. Noen roper «meg!» og båten svinger til venstre. Så kjører båten på land, tre fugler kvekker, og inni båten er det noen rare dyr (poppeloppane.) Det tutar i hornet, og snurrerene på hodet gjør at poppeloppane flyr ut. Ingenting, absolutt ingenting, henger på greip. Så, på et eller navnet tidspunkt banker det på døra. Poppeloppane faller på ryggen. Dette skjer tre ganger. Så går dørene opp, og langt der borte kommer det en eske. Hvor høye var de som lagde denne serien og tenkte at dette er en god ide? Jeg blir matt. Anonymkode: 98414...7eb
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #2 Skrevet 11. april 2018 😂😂😂 Hater poppeloppane av hele mitt hjerte, men 2,5åringen elsker det! Anonymkode: d8096...906
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #3 Skrevet 11. april 2018 Heller poppeloppene enn drømmehagen. Det er syretripp det! Anonymkode: a5c34...002
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #4 Skrevet 11. april 2018 Helt grusomt, poppeloppaaaane😂 like ille som drømmehagen når de to eldste så på det. Men hun på 1,5 år følger bitte litt med..hehe..men som du sier henger det ikke på greip😂 Anonymkode: 96078...378
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #5 Skrevet 11. april 2018 Hallo? Dere har jo ikke fulgt med! Her er det mye lærerikt for de små. Begreper, korte ord, you name it. Kom ikke her å rakk ned på Poppeloppane!! (Shit- tror jeg må få meg et liv) 🙈 Anonymkode: 03b57...3a0
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #6 Skrevet 11. april 2018 Synes den er helt ok. Lodde og Linn gir meg morderiske tendenser... Anonymkode: eea61...17b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #7 Skrevet 11. april 2018 Jeg kan forstå at de små digger dem, men likevel syns jeg det er så rart laget. Jeg lurer på logikken - for den finnes virkelig ikke. Rar barne-TV. HI Anonymkode: 98414...7eb
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #8 Skrevet 11. april 2018 Poppiloppane er helt ok, den grusomme stemmen til Lodde og Linn og moraliserende drittunge Daniel Tiger takler jeg ikke Anonymkode: 92398...97f
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #9 Skrevet 11. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva er det med den serien?? En båt kommer kjørende. Noen roper «meg!» og båten svinger til høyre. Noen roper «meg!» og båten svinger til venstre. Så kjører båten på land, tre fugler kvekker, og inni båten er det noen rare dyr (poppeloppane.) Det tutar i hornet, og snurrerene på hodet gjør at poppeloppane flyr ut. Ingenting, absolutt ingenting, henger på greip. Så, på et eller navnet tidspunkt banker det på døra. Poppeloppane faller på ryggen. Dette skjer tre ganger. Så går dørene opp, og langt der borte kommer det en eske. Hvor høye var de som lagde denne serien og tenkte at dette er en god ide? Jeg blir matt. Anonymkode: 98414...7eb ...du har ikke sett Teletubbene du eller? Der snakker vi kreative skribenter på LSD 😂 Poppeloppene har i det minste fengende intro og temaer. Anonymkode: a8161...760
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #10 Skrevet 11. april 2018 Den er svært pedagogisk. Lærer barna ulike begrep Anonymkode: b8141...f4e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #11 Skrevet 11. april 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan forstå at de små digger dem, men likevel syns jeg det er så rart laget. Jeg lurer på logikken - for den finnes virkelig ikke. Rar barne-TV. HI Anonymkode: 98414...7eb Gjentagelser... det er pedagogisk. Også temaer og begrep som «over/under», «frem/bak» osv Anonymkode: a8161...760
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #12 Skrevet 11. april 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gjentagelser... det er pedagogisk. Også temaer og begrep som «over/under», «frem/bak» osv Anonymkode: a8161...760 Ja jo, den biten er bra. Men det er sånn ca ett minutt av hele greia. Resten er bare masse sammensurium. Og joda, jeg har sett både drømmehagen og teletubbiene, og de er like ille. HI Anonymkode: 98414...7eb
Leverpostei Skrevet 11. april 2018 #13 Skrevet 11. april 2018 Liker dem, jeg! Elsker når det er safttid. Prikk og flekk, derimot, det er tvilsomme typer...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #14 Skrevet 11. april 2018 Daniel Tigers moralkvalmende kvarter er virkelig det verste. Anonymkode: b02f2...31c
Mumua Skrevet 11. april 2018 #15 Skrevet 11. april 2018 Hahahaha! Jeg liker poppeloppane, de er noen rampete jævler. Prikk og flekk er temmelig freaky, den stemmen og hele settingen gir meg frysninger. Lodde og Linn er grusomt irriterende. Digger teletubbies og "tubbycustard" 😂. Daniel Tiger kjenner jeg rykker litt i meg, at det er muuulig å være så moraliserende. Gleder meg til eldste blir gammel nok til å se Pippi, Emil i lønneberget og den gode, gamle galskapen. Prøver å få henne til å like Mummitrollet, men hun er lite samarbeidsvillig enda. 😋
Nordisk Skrevet 11. april 2018 #16 Skrevet 11. april 2018 Nå er det vel de samme personene (m.a. Anne Wood) som lager/produserer både Poppeloppane («Twirlywoos»), og de gamle psykedeliske klassikerene Drømmehagen («In the Night Garden) og Teletubbies. Da er det vel kanskje ikke så rart alle disse seriene er like merkelige. 😳 Samme dame er foresten ansvarlig for Tøydokke Anna («Ragdolly Anna») fra min barndom. Jeg har bare gode minner fra den serien!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #17 Skrevet 11. april 2018 Synes serien er helt ok. Og barna ler høyt av poppeloppane. Faktisk er ikke barna mine så glad i barnetv, de gjør heller noe annet. Men når poppeloppane begynner, kommer de styrtende for å se. Etterhvert synes jeg også de er litt artige. Men Lodde og Linn, oioi, da går jeg på kjøkkenet. Anonymkode: 433b3...a37
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #18 Skrevet 11. april 2018 Måtte Google det. Barna er store og ser ikke på barnetv mer. Måtte bare le😂 Tror de må ha røyka samme sokkene som de som lagde drømmehagen🙈 Anonymkode: 7fa82...7e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå