Gå til innhold

Tidligere seksuell erfaring - hvor mye deler du mer partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sittende oppe med min fine mann i natt og snakke om sex. Vi er begge i tredveårene og traff hverandre for noen få år siden. Pappaen til barna traff jeg da jeg var 20, og vi hadde dermed ikke allverdens av erfaring. Jeg har absolutt ligget med menn før og etter ham, altså. Dette forholdet er annerledes da vi traff hverandre sent. Spennende på mange måter og. Men fyren har bøtter av erfaring, med flust av partnere. Han tøtsjer innimellom innom å si litt vel mye. På en måte sykt opphissende og på en annen måte frastøtende og usikkerhetsskapende. Hvor mye deler dere, dere som ikke fant hverandre da dere var jomfru? ;-)

Anonymkode: 86310...024

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke fortalt stort. I alle fall ingen detaljer. Begge har barn fra før og vi traff hverandre når vi var voksne. Så begge har god nok erfaring. Jeg spør ikke om detaljer og det gjør ikke han heller. Men han hadde fått svar om han hadde spurt. Om han ikke likte det han hørte hadde jeg forventet at han holdt munn om akkurat det og heller aldri spurte igjen. 

Skrevet

Ingenting

Anonymkode: f557f...a72

Skrevet

Vi vet det meste om hverandre, vi har begge levd et liv før vi traff hverandre som har gitt oss erfaringer på godt og vondt. De vi er som personer er jo en samling av hva vi har opplevd både før og etter vi traff hverandre og har ingen problemer med å vite hva han har gjort.

Vi er begge veldig åpne, så å prate om sex eller tidligere partnere har aldri vært noe problem.

Anonymkode: 23231...d77

Skrevet

Vi vet begge at vi ikke har hatt én partner før hverandre. Han har vært i langvarige forhold, men likevel tosifret antall partnere. Jeg har vært singel nesten hele livet, og har tosifret antall jeg og. Han har sagt hvor mange, uten at jeg spurte, jeg sa jeg har ca samme. Bryr meg lite, han bryr seg lite og vi ler litt av det. Jeg er ikke stolt av min fortid, men bruker ikke tid på å angre heller. Av og til spør han, hvis vi er innom tema på en eller annen måte, men vi ler bare av det, for han vet jeg ikke kommer til å si tallet. Vi går aldri i detaljer om tidligere erfaringer.

Anonymkode: e73f5...445

Skrevet

Minimalt. Møttes da vi var over 30 så noe har man jo med seg men lite deling. 

Anonymkode: 8dc59...62b

Skrevet

Ingen detaljer.

Vet sånn ca hvor mange partnere den andre har hatt, men har aldri snakket om ting vi har gjort sammen med tidligere partnere.

Anonymkode: ae9ac...b79

Skrevet

Vi vet også ca antall tidligere sex-partnere, og hvis det er noen i omgangskretsen så vet vi hvem. Vi har aldri snakket om hva/hvilke former for sex vi har hatt med andre, men heller hva vi liker med hverandre. 

Anonymkode: 625d8...755

Skrevet

Sikkert litt i overkant. 

Vi har vel vært ganske lik begge to, og hatt endel partnere. 

Anonymkode: 74fe1...c49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...