Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #1 Skrevet 11. april 2018 Ei dame på jobben som går fra samboeren. Ingen felles barn eller sånn, så ganske ukomplisert. Hun er en del eldre enn meg, men vi har god kjemi og jobber tett sammen. Hun fortalte meg at de går fra hverandre og at hun må finne leilighet. Hun har ikke fortalt det til så mange andre på jobben, bare et par av rent praktiske årsaker. Det er tydelig at hun synes dette er leit og vanskelig, men samtidig deilig å "bli ferdig". Hun fortalte meg det jo fordi hun ønsker å dele det med noen. Jeg prøvde å være støttende, og sa ting som "det var leit å høre. åssen går det med deg da?" og så prøvde jeg å være litt oppmuntrende "men det er jo kanskje deilig å komme videre når man først har bestemt seg, og forholdet ikke fungerte". Når jeg følte det passet seg så tøyset jeg litt også "jaja, det blir vel tinder nå da!", da lo hun litt og jeg følte at stemningen løftet seg litt. Problemet mitt er at jeg er sååå dårlig på sånt prat - følelser, vanskelige situasjoner... og i tillegg har jeg aldri vært i hennes situasjon før, så jeg vet ikke hva man kanskje vil og ikke vil høre... Så... hvordan skal jeg være? Hva skal jeg si, eller ikke si? Og hva kan jeg gjøre for henne? Anonymkode: 5a5a7...1ed
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #2 Skrevet 11. april 2018 Du har vært helt ok. Hva du kan gjøre? Tipse henne om leiligheter som blir ledige. Be henne på byen eller på en fest der hun kan tenke på noe annet og hs det litt morsomt. Anonymkode: 541ca...3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå