Gå til innhold

Reise for å ta førerkort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg vet at dette er helt opp til meg, og at jeg kjenner meg og mitt barn best jeg er bare interessert i å høre andres meninger fordi jeg er nysgjerrig og ønsker å se fere sider av dette.

Saken er slik at jeg virkelig vil ha førerkort fordi det er mest praktisk og veldig nødvendig når jeg skal levere i barnehage og dra på jobb. Men jeg har ikke klart å få førerkort enda. Dette på at jeg er fanget i tidklemma som alle andre, og IKKE NOE kjøretalent i det hele tatt. Det er faktisk helt grusomt hvor treg jeg er på dette området. Nå er jeg 28 år, og burde virkelig hatt førerkort. Har en sønn på 4 år som er sosial, trygg og glad, Han trives i barnehagen og sammen med familien om jeg f eks skal jobbe og trenger pass. Jeg vurderer nå å dra på intensiv-kjørekurs i rundt 1-2 uker for å kjøre opp... Da kan han være med familien  i f eks i sommerferien ..Der kan jeg konsentrere meg bare om dette, og tror kanskje det kan være lurt.. Men jeg har ikke lyst til å reise bort så lenge fra sønnen min.. Så det er noe jeg tenker på. Det jeg er redd for er om tilknytningen blir skadet av at jeg reiser bort så lenge.... Noen fagfolk her som kanskje kan gi noen innspill? :-)

Anonymkode: 39b58...ea7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er 4 år. Da kan han helt sikkert være med faren eller annen familie han kjenner godt. Hvis kurset er på 2 uker har du sikkert fri i helgen også.

Anonymkode: c777c...131

Skrevet

Jeg er ikke fagfolk, så jeg kan ikke svare på det du spør om. Men dersom det er snakk om to uker, ville du hatt mulighet til å reise hjem i helga f. Eks? To uker vekk fra mamma er jo veldig lenge for en 4åring. 

Anonymkode: cb382...1b6

Skrevet

Hvor har de et kurs hvor du kan ta lappen på 2 uker...?

Anonymkode: f362f...fa8

Skrevet (endret)

Enig!!

Endret av Lizzz
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det kan de ikke garantere. Jeg trenger bare mengdetrening og er mulig å da bruke alle dagene på mengdetrening i 2 uker. Da skal jeg være klar til å kjøre opp.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke fagfolk, så jeg kan ikke svare på det du spør om. Men dersom det er snakk om to uker, ville du hatt mulighet til å reise hjem i helga f. Eks? To uker vekk fra mamma er jo veldig lenge for en 4åring. 

Anonymkode: cb382...1b6

Ja, det er nok mulig ja. Godt tips.

Skrevet

Tenker litt på dette jeg! Avslutter tråden :-) Takk for et par innspill! :-D Også Ønsker jeg alle en god uke!

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her f.eks

http://ta-lappen.com/lette-kjoretoy/personbil-klasse-b/

Det står at de to ukene ikke trenger å være sammenhengende, du kan komme i en uke, reise hjem, også komme tilbake en uke senere.

Anonymkode: d2c7d...8ed

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Her f.eks

http://ta-lappen.com/lette-kjoretoy/personbil-klasse-b/

Det står at de to ukene ikke trenger å være sammenhengende, du kan komme i en uke, reise hjem, også komme tilbake en uke senere.

Anonymkode: d2c7d...8ed

Ja, Det er jo supert :) Takk for link.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...