Gå til innhold

Er jeg for prippen..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd i snart 1år og få barn, og med jevne og ujevne mellomrom hatt sex.. av mange grunner, men den største grunnen til at vi ikke har hatt sex er at...(og blitt gravid tipper jeg)

Vi har en 14åring som har soverom vegg i vegg med oss og legger seg med 15min mellomrom fra oss.. Nå er rommene veldig lytt og hun har mild utgave av asperger men er ganske ømfintlig for å bare snakke om sex, og andre intime ting.

Så vi har kanskje gjort det 1-2 ganger mens ho har vært på sitt soverom de siste 2årene. Men nå er det litt frustrerende, fordi hun har sluttet på aktiviteter hun pleide å ha 2-3ganger i uken på ettermiddagen, og er ALDRI ute av huset ellers......

Hva hadde dere gjort og hva gjør dere?

Vi pleier å ha et ganske normalt sexliv, med 1-2 ganger i uken, men nå er det bare et stress å få til...

Anonymkode: fca06...d06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette deres eneste barn?

Få ungen ut av huset, kanskje oppmuntre til å besøke andre, få nye interesser..

Anonymkode: 3dc67...e2c

Skrevet

Ha sex i resten av huset etter ungen har lagt seg. Om dere er redd for at hun skal stå opp igjen så si at nå skal vi faktisk ha sex i hele resten av huset, det er veldig effektivt for å få privatliv! :D 

Anonymkode: 9db53...f87

Skrevet

Sover hun godt på morgenen? Kanskje det hadde vært løsningen :-)

Anonymkode: f26a1...0bb

Skrevet

Ja du er prippen! Det er helt normalt å ha sex i huset selv om du har barn! Ellers hadde det blitt mange enebarn :P 

Både jeg og kjæresten min har barn som vi har 100% å vi har sjeldent barnefri.Selvsagt har vi sex likevel!

Anonymkode: e193b...451

Skrevet

Vær oppe litt lengre en henne, lås dere inne på badet og kjør på. Evt sett på dusjen og kjør på over vasken, dette kan gjøres en helgmorgen også. 

Vent til hun ser på TV, lås dere inne på et rom...ser at jeg naturlig tenker på badet, av en eller annen grunn...og kjør på.

Om hun er 14 så klarer hun seg vel litt hjemme alene? Ta dere en kjøretur, Finn en skogsvei...og kjør på (med sex) 😎

Skrevet

Det største problemet her er vel ikke sexen, men at du har en 14 åring uten venner og aktiviteter. En 14 åring skal ikke kun sitte inne på ettermiddager og kvelder.

har dere kun 2 soverom i huset? 

Anonymkode: 3e4e4...c83

Skrevet

Vi har sex mens sønnen sover i sprinkelsenga ved siden av senga vår. Si at vi ikke er de enste i verden !

Anonymkode: 2a670...9a9

Skrevet

Jenta er 14 år og vet hva det dreier seg om. At dette er no de fleste gifte par har. Ho vil sikker bli mer forundra om de ikke har sex.

Anonymkode: ae020...607

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har sex mens sønnen sover i sprinkelsenga ved siden av senga vår. Si at vi ikke er de enste i verden !

Neida det gjorde vi også,gikk helt fint det.

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det gjorde vi også frem til en gang hun våknet og kommenterte ting 🙈

Anonymkode: 92437...532

Skrevet

Du må bare være kreativ.

Det passet rimelig dårlig at mannen kom hjem fra jobb kl 21, jeg skulle på jobb 21.30 OG 12 åringen var oppe og våken. Men, jeg hadde eggløsning da, og man må bare være kreativ. Det var ikke akkurat het elskov i ektesengen den dagen, men gravid ble jeg! 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er dette deres eneste barn?

Få ungen ut av huset, kanskje oppmuntre til å besøke andre, få nye interesser..

Anonymkode: 3dc67...e2c

Ja dette er vårt eneste barn.
Ja tro du meg, vi har prøvd.....ikke bare bare tydeligvis..

Skrevet

Sover hun godt på morgenen? Kanskje det hadde vært løsningen :-)

Anonymkode: f26a1...0bb

Ja relativt godt, og ja vi har gjort det i perioder, men vi må opp meget tidlig for å gjennomføre det.. Med en halvtrøtt mann som kanskje ikke fungerer optimalt :P

Skrevet
1 time siden, litekreativtbrukernavn skrev:

Vær oppe litt lengre en henne, lås dere inne på badet og kjør på. Evt sett på dusjen og kjør på over vasken, dette kan gjøres en helgmorgen også. 

Vent til hun ser på TV, lås dere inne på et rom...ser at jeg naturlig tenker på badet, av en eller annen grunn...og kjør på.

Om hun er 14 så klarer hun seg vel litt hjemme alene? Ta dere en kjøretur, Finn en skogsvei...og kjør på (med sex) 😎

Mange gode ideer :) takk! Og ja det har vi gjort, fra tid til annen.

Skrevet

Nei det gjorde vi og når ho var lita :)

Skrevet

Det største problemet her er vel ikke sexen, men at du har en 14 åring uten venner og aktiviteter. En 14 åring skal ikke kun sitte inne på ettermiddager og kvelder.

har dere kun 2 soverom i huset? 

Anonymkode: 3e4e4...c83

Nei og det er jeg smertelig klar over. Det er ikke et "problem" som har oppstått plutselig men som alltid har vært der, pga aspergers.

Ja, og de ligger rett ved siden av hverandre.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nr 2 ble lagd men jenta lekte i sengen ved siden av.....

Skrevet
2 minutter siden, Lille krøll skrev:

Nr 2 ble lagd men jenta lekte i sengen ved siden av.....

Uff hadde ikke klart å bli kåt når barnet vårt faktisk var våken mens vi holdt på. Men ingen problem at barnet ligger på samme rom så lenge han/hun sover.

Skrevet

Dere må da kunne ha sex uten å brøle og skrike?

En rolig kosesex under dyna trenger ikke forstyrre henne, og skulle hun ha en mistanke om hva som skjer så må hun faktisk bare tåle det også.

Anonymkode: d29c7...a05

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Neida det gjorde vi også,gikk helt fint det.

Samme her og jeg ble gravid i det tidsrommet 🙈🙈

Anonymkode: 62d41...187

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dere må da kunne ha sex uten å brøle og skrike?

En rolig kosesex under dyna trenger ikke forstyrre henne, og skulle hun ha en mistanke om hva som skjer så må hun faktisk bare tåle det også.

Anonymkode: d29c7...a05

Hehe :) Ja for all del, det er ikke jungel sex hver kveld :) 
Litt av mitt poeng var vel å få vite hvordan andre løser det med tenåringer i hus.. :) 

Skrevet

Jeg tenker alltid at de som klager på at små barn hindrer sexlivet ikke har hatt tenåringer.

Jeg synes det er grusomt kleint å høre at andre har sex og kunne ikke tenke meg å utsette egne unger for lyder fra vårt rom. Derfor ble det aldri sex når tenåringene var våkne og aldri andre stede enn på soverommet med låst dør. En annen ting med tenåringer er at de roper hadet, nå går vi ut for så å stå med hele kompisgjengen i stuen 5 min etterpå fordi de har ombestemt seg. Da er det rimelig fælt om mor og far tar seg en kjappis på sofaen!

Så mitt råd er å satse på morgensex og ellers oppfordre henne til å finne på ting utenfor huset, og slett ikke bare pga deres sexliv. 

Anonymkode: e4172...e3f

Skrevet

Har en snart tenåring selv, men vi har rom i hver vår etg av huset, takk og lov. Jeg har helt angst for at h*n skal høre/se/oppdage oss liksom. Vi elsker morgensex, og våkner som regel før h*n gjør, så vi har løst det slik. MEN, hadde vi bodd vegg i vegg tror jeg sexlivet hadde dabbet av noe voldsomt! Har dere ikke andre rom i huset? 

Anonymkode: fe270...5de

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker alltid at de som klager på at små barn hindrer sexlivet ikke har hatt tenåringer.

Jeg synes det er grusomt kleint å høre at andre har sex og kunne ikke tenke meg å utsette egne unger for lyder fra vårt rom. Derfor ble det aldri sex når tenåringene var våkne og aldri andre stede enn på soverommet med låst dør. En annen ting med tenåringer er at de roper hadet, nå går vi ut for så å stå med hele kompisgjengen i stuen 5 min etterpå fordi de har ombestemt seg. Da er det rimelig fælt om mor og far tar seg en kjappis på sofaen!

Så mitt råd er å satse på morgensex og ellers oppfordre henne til å finne på ting utenfor huset, og slett ikke bare pga deres sexliv. 

Anonymkode: e4172...e3f

Ja vi oppfordrer henne daglig, nesten så det kan bli for mye av det gode. Og for ALL DEL det er IKKE fordi vi skal ha sex, det er jo bare en bonus om hun finner på noe.

Men du har nemlig helt rett, for det er sånn det ER å ha tenåring. Vi har nemlig hatt den opplevelsen, hvor hun og gjengen hennes går ut døra også begynte det å regne eller annet og PLUTSELIG  "mamma kan vi ta den pizzaen" hører vi....

Så ja morgensex er nok det som må til, må bare stå opp litt tidligere, og faktisk være våken og klar i hodet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...